Alla inlägg under oktober 2008

Av Psycho ♥ - 31 oktober 2008 13:07

Såååå nu har äntligen jonas hittat rätt knapp för att logga in på skype, men som vanligt är han ju för trött för att orka prata med mig alls  naww stackarn. Sen har han ju såååååååååååååå mycket att göra, det är så synd om honm, han letade runt hela stan igår efter en löjlig halloween dräckt  nawww måste ha varit jobbigt.(den som inte kan läsa sarkasm och ironi ur detta behöver nog glasögon)

   Som om han skulle passa i nån dräckt _ _ jävla as, där ser man vad man är värd för honom nada und nothing. Fattar inte hur dum jag egentligen är, håller fast vid något som inte existerar och som inte bryr sig ett jota om en. Jag borde fan få pris i dumhet >.<


Man har bara lust att skrika till honom; hatar dig ditt jävla as! när ska du egentligen bry dig det minsta om mig?! och sen slita honom i stycken... det är sånt som man fantiserar om nu för tiden, hur man har ihjäl honom hehe (6)

   Fattar inte riktigt det heller... är han verkligen så jävla dum att han tror att han bara kan behandla mig som skit nu och sen när han kommer hem igen så är allt bra igen? att jag ska hoppa upp i famnen på honom? att allt ska var glömt? man börjar ju att fundera... _ _ jag brukar vara väldigt förlåtande och inte alls långsynt men jag får nog göra ett undantag i det här fallet >>


FAN VAD JAG HATAR HONOM! >.< ah!!!! *slår i väggen*


Och sen alla som frågar vad han gör, hur han mår... är det inte kul med att ha en pojkvän som är så ambitiös och pluggar i england? jo visst, vi kan väll byta så får du se? jag får din som bor tio minuter ifrån dig och som man kan vara hos jämt och så får du min som inte bryr sig ett skit om dig och som man inte hör av alls. så får vi se hur länge du står ut (6) _ _ tänk om...


Fan vad jag hatar er alla! jag vill bara komma bort härifrån, slippa alla frågor, slippa ha en så kallad bättre hälft som bor 100 miljoner mil bort och bara ignorerar en.

   Vill ingen byta liv med mig? mig inte orka med detta mer...

   Hittade på gp förut en drog som man kan få psykoser av, det vore ju faktist värst att testa. Speciellt efersom den fortfrande är helt laglig. Då kommer man ju bort från detta helvetet ett tag iaf Oo det kan ju inte skada att testa, och om det skadar så ven fan bryr sig? xD


henke1984 :

ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ

Jag säger nej till droger, men dom lyssnar inte!

ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ ॐ


Haha lol xD



Stop ruin my life! >.<

Av Psycho ♥ - 31 oktober 2008 12:12

jonas har inte varit inloggad på skype på några dar nu, han har inte ens sagt hej på helgon fast att han har varit inne på min sida och kollat :( visst jag är inte lika hysterisk som förr om han inte loggar in, men jag vill ju berätta saker. Diskutera hur vi ska göra i jul, det är ju inget som man kan göra den 18 dec precis Oo (mitt lov börjar den 19e),höra vad som händer osv.är det så fel? är jag en polis då? om man vill veta vad som händer där borta, det är ju liksom en timmes tidsskillnad och så Oo jag undrar bara vad han har för sig Oo tänker han på mig över huve' taget? o.O?

    Det är jobbigt att ha någon som bor så långt borta och som inte verkar bry sig om en lika mycket som man bryr sig om den oQ


Aja nog med ömkan över den där saken, mig ska till karin ikväll på "Halloween fest" lol, det blir ju bara jag, hon, linda och florence >> weyyy och man får inte ens sova över Oo fattar inte hur hon har tänkt ut det hela med att kolla skräckfilmer för att sedan be päronen att hämta en? mina kommer då rakt inte att hämta mig efter 12, fast... florence brukar ju decka vid 10-11 så då åker nog alla hem ändå... låter ju sååå kul _ _ då var det roligare när man var med lara, då mysade alla ner sig på madrasser, filtar och diverse som var mjukt och varmt nere i hennes källare och kollade på filmer. Visst det blev oftast barn- och manga filmer men ändåxD it was fun^^ och som det har gjort de senaste åren så hoppas man ju på att snön ska komma inatt:P det brukar ju göra det, snöa på halloween och sen inte komma igen förens i januari- februari >>

   Sen är ja förkyld också vilket inte heller gör det så trevligt att vara med folk, och framför allt inte att plugga :( tanken var ju den också att vi skulle in till uddevalla imorrn med det verkar bli som vanligt... alla bangar _ _ hur ska man kunna hitta på något om ingen någonsin är med mer än på planerna? liksom när man kommre på någon ide så är alla på, men när det väll gäller så sticker de Oo typiskt


aja, mig plugga mer nu och hoppas att jonas åtminsonne kommer ihåg vem jag är. 

Av Psycho ♥ - 30 oktober 2008 11:18

what a night Oo! och inte i den där mystiska roliga bemärkelsen utan *trumvirvel* rattatta! cat fiht! (a real one) grannens katt bråkade med en av våra så det var ett fasligt rännande och skällande från hunden och så vidare, inte mycke sömn där intexD sen nu på morgonen så hittade vi något som vi faktiskt inte har sett förut, katterna brukar bråka, typ varje natt, blod och en massa päls, och att kattluckan var helt sönder klöst Oo! det brukar inte alls vara så illa. Men men, julle mår bra och oskar är väll hemma hos sig. Men man undrar ju vad fan julle har gjort för att göra oskar så jävla förbannad att han klorar sönder kattluckanxD way to go cat! xP maha

Av Psycho ♥ - 29 oktober 2008 18:35

Mig köpte äntligen ett par nya skor nu, morsan har tjatat på mig i veckor Oo fattar inte, skorna har ju fortfarande sulan kvar, vad mer begär man? oO!

   I alla fall, ett par nya blev det, och själv klart så måste de ju återspegla användaren så jag tog de mest goofy skorna ja kunde hitta xD Och man fick en cool låda till :D den var röd med ett svart hjärta och eld flames som rynny och ragge hade sagtxD lol Vad tycks?


Den blänkande remmen fram är kardborre, fråga mig inte vad den gör där men där är den i alla fall Oo och en sak till... jag trodde aldrig att ja skulle bära rosa mer i hela mitt liv, men ack vad ja hade fel.. fast det ser rätt lila ut på bilden va?

   Dock hade den ena skon en skada på sig när ja packa upp dem så det blir till att åka tillbaka och byta >> man vill ju slita ut sina skor till oigenkänlighet själv:O annars är det ju ingen ide Oo

Av Psycho ♥ - 28 oktober 2008 20:30

Mig "vann" auktionen på tradera med skype mobilen för dryga hälften av priset som det kostar med 3, nu ska ja bara klura ut hur man betalar och får tag på skiten hm.... och antagligen fixa ett simkort från 3.. doh tänkte inte på det Oo mig blond xD

Av Psycho ♥ - 28 oktober 2008 19:58

Maaaa man får en sådan lust att skaffa en liten rosa minimänniska när man ser dem^^ en i min klass har en på ett år nu och han är så himla söt :D

   Men, det finns ju givetvis nackdelar med det hela... bajs, skrik och tidiga mornar >> inte heller att glömma att det kostar mycket att ha bebis Oo det är under blöj tiden och tonåren som de kostar mest. Slängde en blick på blöjorna för någon dag sen, 115 spänn för blöjjor Oo! liksom dem kommer ju ungen att göra slut på minst två dar O.o'


Men, de är söta och man vill ju ha någon att ta hand om^^ Dock så krockar ju planerna rätt rejält, plugga och ha bebis samtidigt är ingen bra idé... bara böckerna kostar ju en smärre förmögenhet och när ska man ha tid för att plugga? Oo världen är ond >> att vara ung mamma kan anses korkat men att vara 20 är ju inte så illa ändå Oo då har man ju gått ur gymnasiet i alla fall inte som de som skaffar när de är 14, de tycker till och med jag är korkade <<

   Min första "plan" gällande barn och sådär var ju att först skaffa jobb och någon stans att bo. en trygghet helt enkelt, men det känns inte lika självklart längre... mig vill verkligen ha en liten rosa minimänniska att gulla med :P men men.. man får låta tiden ha sin gilla gång, måste ju hitta någon som kan vara pappa också xD jonas vill ju inte ha förens han  har rest klart och är närmare 30 :O! då är ju jag 26 och då är det lite sent med första ungen om han vill ha 3 O,o

   Jag vet att man tidsuppfattning om allt är till skruvad till max men ändå... jag är ju inte mer än 18 och 30 känns ju som världens ände :( men i själva verket tror jag faktiskt att jonas är lite rädd för allt ansvar det kräver med barn, han är ju inte precis duktigt inom det ämnet xD


Det verkar också som att det är något speciellt med 86;orna, alla som jag har träffat vill ut och resa en massa Oo 88-90 har inte alls den synen, vi är mer cyniska och ser ingen mening med det. Jorden kommer ju ändå att gå under och hur ska man ha råd med det?! 


Sådär... lite tankar utrensade xD har skrivit på uppsatser i tre dar nu, bara två kvar :D sen är det "bara" att plugga inför ett prov och körkortet kvar... sen får vi se om ja kommer in på psykologi kursen, och till våren så blir det sv C så allt rullar på just nu:P

   till helgen så ska vi weirdos ut och härjaxD fast först en skräcknatt hos karin:O som att det inte är nog läskigt med att komma hem till henne oO! xD


Så kom ihåg folk; juice, bob marley och ett berg av läxor gör din hjärna till mos xP


Peace out!

Av Psycho ♥ - 27 oktober 2008 21:36

Var på gympan förut och det var en ny instruktör där, hon var mullig och jättebra :D Äntligen någon som inte är pinnsmal och överdrivet vältränad.

   Hon brukar hålla Arobic kuserna egentligen så vi fick pröva på det nu också:P det var kul, för en gångs skull så var jag pigg efteråt och tiden man tränade kändes inte alls lika lång som det gör med den andra xP så det är bara positivt till henne:P mig gillar lite mulligare instruktörer som inte heller orkar hela programmet, då känner man sig inte lika värdelös :D 


Annars så har jag och linda kört i std i morse och jag har äntligen gjort klart mitt eng arbete^^ bara sv, re, projek aerb och körkortet kvar nu^^ 

   Ska förresten börja på en ny kurs nu, psykologi A så vi får se hur det blir :P men det är ju alltid bra att få lite insikt i hur det faktiskt är med psykologin innan man söker in som det xD


Al hail to bob marley som har fått mig på gott humör ^^ jonas har mycket att göra nu så man är mest ivägen. Då är marley bra:P han finns alltid där för att göra en glad och så är det perfekt att plugga till, liksom lagom bakgrundsmusik som inte tar koncentrationen ifrån en^^


So al hail to the king, bob marley :D 

Av Psycho ♥ - 26 oktober 2008 21:27

Allt inom mig är totat kaos Oo jag vill en massa men ändå inte...

Det känns som att jag bara måste få komma härifrån, få andas...

Har liksom lust att bara dra, lämna allt och slippa allt ansvar, få vara fri

   Eller efter det här året åka till usa och resa från kust till kust eller nått... bara komma härifrån... Man känner sig kvävd här, ingen som vill något, ingen som vågar något. Jag vet att jag är precis lika motsträvig mot jonas idéer som de är mot mina. Men jag lämnar i vart fall inte polare och familj i sticket >.<


Maaaaaaaaa allt är ett enda virrvarr... tankar, viljor, löften, framtid... och så det som bestämmer allt förstås... pengarna :( en ständig bristvara hos mig...


Mig har hittat en konsär i sthlm som ja gärna skulle vilja gå på, men då har jag nog inte råd att åka till jonas i jul (som om han skulle bry sig) och definitivt inte att följa med honom till italien (- ||- ). Det är lite jobbigt det här, dessutom så tycker morsan att ja ska åka till grebbesta, strömsta eller uddevalla... liksom lol _ _ vad finns det att göra där liksom?


Jag behöver få komma bort härifrån, mig blir kvävd av allt negativt i denna lilla hålan >.<


Bli fri, ansvarslös, ha kul för en gångs skull. Det är ju bara det, jag vet inte vad man ska beteckna som kul Oo det är ju ungänget som gör det hela kul. och de kommer definitivt inte att följa med _ _


Mig kan nog inte nog poängtera hur mycket jag hatar mitt liv, har alltid gjort och kommer alltid att göra -.-


Over and out

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards