Alla inlägg under januari 2010

mhm

Av Psycho ♥ - 13 januari 2010 13:11

så sitter man då här igen, försöker att plugga på men det går inte alls... det går inte in i huvet, detta kunde ja någorlunda när ja skrev tentan förra gången. men nu kan ja inget i jämförelse och då har ja ändå läst mer än sist gång och jag har pluggat en längre tid, det fastnar bara inte. och eftersom man inte har några föreläsningar i ämnet så är det ju extra jobbigt att sätta sig in i skiten igen :/ bah


aja hörde en vårfågel förut så jag tar det som ett tecken på att solen är påväg tillbaka över sverige, dock är man ju i sthlm så det är ju ändå inte lika kallt som på västkusten, men i alla fall...


ska väll på sön försöka att städa lite mer, och sen när man får pengar så ska ja införskaffa blommor med mera så att hemmet inte liknar en ungkarls lya något mer ^^


men men, nu måste ja sätta igång med plugget igen... bajs

Av Psycho ♥ - 13 januari 2010 01:22

Så, har varit hemma på jullov och har därför inte skrivit här på länge. under tiden så har jonas hunnir ha sönder ännu mer saker så det är ännu  jobbigare att skriva än vanligt. skrivborslampan är paj och därmed så har jag svårt att se bokstäverna på tangentbordet.... och sedan så är en mugg pajj, två lampor har gått sönder och en klocka... fattar inte hur mycke som kan hända under en månad O.o dessutom så var det ett jätteberg med smuttstvätt när ja kom... fan va tid det tog att ta sig igenom.

   men nu är i alla fall julen utstädad och tvätten ren, nu måsta den bara torka och jag måste koncentrera mig på plugget, har en tenta på lör som kommer gå åt helvete.... har knappt pluggat alls och känner mig inte motiverad till att göra det heller. har bytt program till förskolelärare istället och hoppas att det inte ska vara lika värdelöst...


aja nu pallar inte ögonen mer, får skriva mer imorrn när ja kan se...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards