Alla inlägg under januari 2009

huh

Av Psycho ♥ - 29 januari 2009 22:04

hmm har funderat lite.... är det bara jag som blir irriterad och misstror sveriges framtid när man ser felstavningar? eller att folk använder tal språk istället för skrift språk? Oo känner mig lite som en språk polis xD


men liksom om någon stavar kanske som kanche :O det är ju fasansfullt, de våldtar det svenska språket :O

visst, jag är inte heller någon expert... men vet jag inte hur saker och ting stavas så slår jag upp det... och oftast så hör man hur fel saker låter... eller om man har ett rättstavnings program så är ju gramatiken helt fucked up.... blörk, mig vet att inget program kan all gramatik för att det går inte att programera in... utan det behöver ljudas fram av en människa för att det ska låta rätt. en dator är bara det som vi människor har knappat in på den.. inte mer...

Av Psycho ♥ - 29 januari 2009 20:04

Ne detta är inte bra... mig är neggo till allt nu för tiden Oo mig försöker att vara positiv men det är som någon mysko kraft som säger att "du får inte vara glad! ditt liv är skit, andras är så mycket bättre" osv. vet inte vad det är... känns som att man har grova pms besvär xD fast alltid >> liksom humöret är upp och ner hela tiden, även om man försöker att vara glad och inte reta sig på petitesser så blir de till jätteproblem Oo


funderar på om det kanske är p- pillren som gör det Oo liksom sen man började med dem så har humöret varit fucked up och man har as svårt att gå ner i vikt... får se om det hjälper att byta dem... när de gamla har tagit slut xD har drygt ett halvår kvar xD


Jonas skulle ringa vid 7 hans tid... men har inte ens loggat in på skype... mig ger honom lite mera tid men iaf... mig smsa god natt till honom igår, men fick inget svar ;( han var bara allmänt grinig igår, hoppas att det inte är lika dant idag också...känns alltid som att det är jag pajjar hans liv :( vilket det antagligen också är _ _ mig bra på att pajja andra liv verkar det som....


hatar detta... varför kan inte allt bli som det var? mig inte gilla förändringar, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra... det kommer sällan något gott ur det...


varför ingen tycka om mig? vad mig göra fel? varför jonas hata mig? ok.. den kan jag men ändå, han lova att ge mig en andra chans :( det är ju inte så lätt att ge det en andra chans ifall han inte vill :/

och vill han inte mer, så flyttar jag ju inte till sthlm... går knappast på universitet eller nått.... liksom... det är lite jobbigt när han kräver mer tid när jag inte har det... det är ju inte precis att om man nu väl får en lägenhet i sthlm, och så bestämmer han sig för att göra slut... vad ska jag göra med den då? Oo liksom jobbigt att ha stått i kö och letat över allt varje dag i nästan ett år för att sedan inte ha den _ _'



blä på jonas... fortfarande inte ring och det har gått en kvart... visst mig ge honom mer tid, men hur ska man kunna lita på nån som inte håller vad han lovar? _ _ förr litade jag blint på honom, men allt har förändrats.... han glömmer allt som ofta bort mig, mig inte viktig längre....


mig värdelös...

Av Psycho ♥ - 28 januari 2009 20:21

Som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva i början men det kommer nog att rulla på som vanligt^^


hm... tja, pratade med jonas nyss... han börjar bli allt grinigare och kommer med fler spydiga kommentarer om hur jag var förr.. liksom att nu är det jag som pratar med en grinig vägg och förr så var det han... osv... inte det roligaste men smällar som man får ta antar jag... är dock inte så glad över att att han alltid är så positiv till att lägga på :/ mig ledsen varje gång men han verkar nästan glad :(


aja... det löser sig väll... han har mycket att tänka på... som jag... fast han slipper ju lägenhet, högskoleprov, klassresa, student och universitets grejset... istället har han böcker, läxor,tentor på engelska och så måste han klara av allt + ingen rest för han kommer ju inte tillbaka till england :/

J "jag har mycket att göra"

P "ja men det har jag med"

J "ja men mitt är lite svårare än ditt _ _"


liksom what? Oo! jag vet att hans är lite jobbigare, men det är jobbigt för mig också.... det är nya saker, mig nervös inför hösten osv. allt är jobbigt för mig också... känns som att vi är två egon som försöker slåss om samma utrymme... och att jag alltid är den onde _ _ blä



jag är klar med klänningen också... blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men helt ok ändå^^  dock så var inte jonas så positiv som han har varit förut utan bara "happ, kul" ;( blä... inte min dag, inte min vecka... inte mitt år... det enda positiva som har hänt den första månaden är att jag har fått körkort _ _

liksom, skolan skiter sig, jonas är grinig... mig är nervös inför hösten och allt nytt.... blä... mig behöver en kram.... en kram av någon som faktiskt tycker om mig, om det nu existerar någon sådan........ jonas gav mig de speciella kramarna förr, under jul så kunde han lika gärna ha gett dem till johan (vilket han gjorde) ingen känsla, bara plikttroget... mig saknar dem, mig saknar honom... mig saknar mitt gamla liv där allt var tryggt och bra :/ mig saknar den gamla jonas "jaha nu ska du förändra mig igen" klart fan, jag vill ju ha tillbaka den gamla jonas som tycker om mig, som bryr sig om folk och som var glad >.<


ensam.... bortglömd.... övergiven....

självömkande egocentriska bitch är vad jag är >.< fan vad jag hatar mig själv, jag pajjar alltid andras liv och mitt eget, även om det inte är lika mycket värt.... mig hatar mig själv, har alltid gjort och att jag har gjort jonas arg på mig gör ju inte saken bättre... nu har jag ingen alls som tror att jag klarar av något och då tror ju absolut inte jag det heller.... liksom har man hela livet fått i tutat att man aldrig klarar av något klart fan att man tror på det :/ det går inte att vända i en handvändning, det tar tid, tålamod och envishet.... jonas har gett upp... vem sak nu tro på mig? jag tror på mig ett kort tag, tills det börjar att gå emot... då är det liksom upp som en sol och ner som en pannkaka, och tror ingen på mig då och ber mig fortsätta så ger jag upp.... inte mer med det liksom...


ne, jag ska inte förstöra fler liv, jag har redan pajjat jonas.... det räcker, kan inte förlåta mig själv för det, han förlåter mig inte för det. visst han säger det, men allt oftare så kommer de där spydiga kommentarerna som gör det klart att han inte ahr lagt det bakom sig :/


blä... mig bara förstör... vill inte mer, vill bara bli omtyckt.. är det så fel? är jag inte värd det? antagligen inte...


mig värdelös....


 

Av Psycho ♥ - 26 januari 2009 16:26

>.< dumma mamma... hon tjatar hela tiden om allt Oo! "hur gick studerandet idag, hur var det att köra, vad åt ni idag.. har du anmält dig till högskole provet, har du ansökt om sommar jobb" osv..osv... osv... hon ger sig ju fan inte _ _ jag vet att hon bara vill ha ett samtalsämne och vill väl, men hon kan väll ta en break någon gång? Oo


liksom.. sommar jobb... jag vet ju inte alls hur sommaren kommer att se ut Oo jag kommer att vara borta v 27 för festivalen.. men sen då? Oo ska ja åka till england för att hämta joans (så att han får med sig allt hem), eller kommer det att vara fullt shå med flytten (om jag nu får en lägenhet) och så när börjar skolan? hur ska jag ha tid att träffa jonas? Oo han vill ju hem och träffa sin familj och om jag nu hela tiden jobbar så kommer jag ju inte att få träffa honom iaf :( liksom... mig har varit utan joans jääääääääätte länge.. och så är han så nära att man nästan kan ta på honom... nä då måste man jobba Oo! fattar inte vuxna att livet handlar inte bara om jobb oO bara för att de är klara med allt som livet har att ge betyder ju inte det att jag måste dras ner i fallet >.<


jag vill träffa jonas så mycket som det bara går, varför vill ingen förstå..... mig vill ha tillbaka det som det var för ett år sen, då han var gullig.. då allt var bra >.< hatar detta... allt är jobbigt.... mig vill bara rymma till en annan dimension.... >>


mig vill ha tillbaka mitt gamla liv ;( det som var bra, det som man var någorlunda lycklig i... känns inte som att man kommer att bli det igen på väääääääääääääääldigt länge...

Av Psycho ♥ - 25 januari 2009 14:07

Mig städar idag >> det behövs verkligen eftersom det ligger papper över allt Oo andra ungdommar har kläder överallt... medan jag har papper och universitet/högskole provs information till dö dagar xD


Sen så har jag fått min pin- kod till studera.nu så mig kan ansöka om universitet snart... men morsan tycker fortfarande att det är en dum ide att inte söka här _ _ "då kan jag ju inte hjälpa dig med flytten" osv... 


aja.. mig hittade lite texter som mig tycker passa bra in på jonas^^


Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa, 

men- jag är inte så säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.


 Den tycker jag passar så himmla bra in på tjejers kommunikation till killar xD vi har alltid en undermening till allt och menar oftast det motsatta xD vi är jobbiga xP


Du är inte snygg

Men på ditt sätt

är du lika vakcer som en grekisk gud

 

Du är inte idealet

Men det är något hos dig

som får mig att önska dig här och nu

 

Du är inte intelligentast

Men du förstår mej

och mina dumhete och fel

 

Du är inte allt man kan önska

Men det är det

som gör dig verklig och hel


en underbar dikt som verkligen säger det som man fakistk tycker^^ fast mig tycker ju förståss att jonas är anledningen till ordet perfektion kroppsmässigt xD men det hör inte hit xP


iaf, mig tycker att dessa två passar bra in för att förklara jonas och min relation... vi missuppfattar varandra hela tiden och jag har förstört en massa. Men jag förösker att rätta till det, jag bruckar fucka upp mit liv men det ordnar sig endå, men detta är nog det största misstaget jag någonsin har gjort :/ så mig ska verkligen försöka att rätta till det^^ mig inte veta vad mig göra utan min jonas :/ det som märks mest att jag har förstört är att så fort jag frågar något så intar han försvarsställning... inte bra.... mig vill ha det som det var förut :/ inte att det alltid handlar om vems sida folk står och hur dum den andre är O.o 

mig har alltid älskat jonas, även när jag har varit som argast.. mig kan bara inte sluta.... mig är trasig utan honom... kan ingen fatta det Oo?


http://www.youtube.com/watch?v=GxBdQs10FEI


precis så är det... tell me how to breath without air, allså hur ska jag överleva utan jonas? Oo


pussar på dig pälsboll^^

Av Psycho ♥ - 24 januari 2009 17:46

Igår så var man ute på äventyr^^ körde runt på matte, linda och ida inne i stan och hem^^


först så kollade vi efter klänningar och sånt till balen... sen så får vi på film:P australia, en riktig drama/ action film och inget som man ska se med polarna utan med någon som man tycker om på det där speciella sättet xP sen så var den ju så jävla lång Oo! men det jobbigaste var nog att man alltid trodde att den skulle ta slut men det gjorde den inte Oo! liksom... det var jobbigt, och så blev det bra... men sen så började det hela om igen _ _


aja... sen så har jag köpt en ny kamera, hoppas att den kommer någon gång under veckan, och så måste jag skaffa ett minnes kort till den... konstigt nog så hade den inget internminne Oo mysko... aja... mig plugga på läxor som är två veckor gamla och alltså inte bra xD


men så hörde jag denna: 

http://www.youtube.com/watch?v=wUVMpluF7kQ


och kom att tänka på en av jonas nya polare i england... hon är jättekristen och mig undrar vad hon skulle säga om den låten :P mig tycker iaf att den är jättebra och stämmer, för kärlek kan både hjälpa och förkrossa... liksom, har man inte kärlek så är ju livet inget, det vet man ju nu när man har fått känna på det xD och jag vill aldrig bli ensam igen... fy fan... mig vill aldrig ha det som det var under hösten igen, även om det är jobbigt :/ mig tycker bara att det är så himla konstigt att alla hela tiden tycker att det är jonas som behöver allt stöd Oo liksom.. han är aldrig orolig för nått, bryr sig inte om så många och är för upptagen för att ens orka bry sig om andra Oo

   var i en rätt så häftig diskussion med den kristna polaren till honom, och hon tyckte att jag skulle stödja honom.. man bara wtf?!vem i helvete är på min sida i det hela? inte en jävel verkar fatta hur det känns att bli ratad, bortglömd och övergiven >.< ingen.... alla bara "ja men jonas har det ju så svårt, mycket att tänka på, det är synd om honom" det är ju fan inte synd om honom _ _ han har sina nya polare, fester och sin sprit... jag har också mycket att tänka på med det klagar jag inte på Oo inte en jävel stödjer mig om jag funderar på min framtid, liksom... är det för mycket begärt av en pojkvän att man får lite uppmärksamhet och lite bevis på att man fortfarande betyder nått? Oo är inte jag värd att älskas längre?

   visst, jag vet att jag har varit ett as under hösten och att jag inte förtjänar att bli älskad men det var ju baraför att jag var så rädd för att förlora honom :(

Av Psycho ♥ - 22 januari 2009 21:16

mig älskar min jonas så mycket att jag kan gå sönder Oo vilket jag gör också.. men ändå :P

   visst ibland får man svackor och hatar men över lag så älskar man honom och innert inne så gör man det även när man är arg... men det är en sak som stör mig, och det är att jag alltid drömmer dumma saker om honom Oo liksom att han inte bryr sig om något och att det rä så jävla synd om mig... jag kan inte drömtydning men något är det ju som är fel Oo


kramar på jonas och mig längtar men är samtidigt vettskrämd tills ja kommer till england^^

  liksom tänk om han är lika kall som i julas? vill inte ens tänka den tanken :( skulle inte stå ut med det en gång till... mig behöver också kärlek, lite jobbigt att alltid ge ch inte få något tillbaka liksom >> coh det är antagligen så han känner också <<


livet är jobbigt...


 

Av Psycho ♥ - 22 januari 2009 16:12

Maha! mig har körkort nu :D så mig sådär lagom olaglig och kör alldeles för fort xD


men så skönt att äntligen slippa allt detta jävla tjat :O och att kunna gå upp en timma senare ^^

   Lite jobbigt att prata med jonas fortfarande dock... verkar inte så intresserad och mer upptagen med spriten och polarna >> men jag uppskattar att han tar sig lite tid med mig iaf^^ dock är det inte lika kul med att han ser det som en kvot som han måste fylla _ _  men aja, man får vara glad för det lilla^^


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards