Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Psycho ♥ - 9 januari 2009 18:49

Ooooh har inte skrivt här på evigheter nu xD

Men det har ju varit jul så  allt är väll förlåtet hoppas ja (A)


Mig var i alla fall uppe i stockholm över jul och nyår (har dessutom bestämt mig för att flytta dit nu) och har pratat med jonas om hur vi ska ha det. Eftersom jag har varit så arg och gnällig så vill han inte riktigt vetaa v mig, samtidigt som han vet att ja faktiskt kan vara rolig ibland. 

   Så det tog mig dryga 1½ veckas gullande innan han ens tog på mig Oo känndes väldigt konstigt eftersom förr har man ju varit helt över varandra när man ses och nu så ville han inte ha mig där :(

   Men men, tiden gick och tillslut så sa vi att vi kunde försöka igen, jag skulle vara snällare och låta honom vara :/ inte så lätt när man under hela julen har fått reda på en massa nya saker som jag anser en flickvän borde få veta >.< visst jag blir förbannad och det är ju just därför som han inte har sagt något men i alla fall! :O

   Han har förändrats så... han ser det til ldet bättre med att hant ar hand om sig själv, och jag till det sämmre eftersom han inte bryr sig om någon annan än sig själv _ _ det är verkligen som en annan person, men mot slutet av lovet så var han nästan normal igen^^ inte alls gosig eller nått sånnt, men han klankade inte ner på mig lika mycket. Sen så fick ajg träffa några av hans komipsar från england (tjejer va klart) jättre trevliga och inte alls något hot mot mig, så detta halvåret blir nog mycket lugnare^^ annars så behöver ja bara påminna mig om att jonas sticker om jag är jobbig, och jag vet inte vad ja ska ta mig till utan honom. Jag vet att den underbara person som jag blev kär i finns där under någonstanns. Det gäller bara att locka fram honom <3


Så julen har inte varit så lyckad, inte nyår heller.... och inte blev det bättre när man kom hem... då hade man teoriprovet som gick bra men uppköringnen sket sig... och det känns så orättvist, jag har pushat min kompis med att ta lektioner, plugga och så. hon har nästa inte övningskört alls. och hon fixar det!! :O hon är ju inte ens intresserad och jag som verkligen ville ha det måste vänta ännu en månad för nästa uppköring :O fatta en hel jävla månad till men den jälva ickefungerande kollektivtrafiken och alla jävla skrikiga små skitungar :O jag står inte ut... mig vill hänga sig, allt är påväg ner... och ovanpå det så är jonas och hans englandskompisar nere i barcelona och roar sig _ _ blä... mig behöver choklad>> men ja lovade jonas att inte äta godis och gå ner i vikt, för bådas skull. Han hade för sig att hans kulle gå på någon banan diet Oo låter helskumt och som vanligt är jag helt emot extemdieter >.< det är inte bra för kroppen, man ska äta allsidigt men lagon mycket Oo


Vad ska man ta sig till... man duger inte till nått... eller jo, att se till så att alla andra verkar mycket bättre i ens närvaro _ _ om nu det kan räknas som något >>

   Dessutom så lovade jonas att han skulle vara inne på skype idag, tror ni att han är det? nä, självklart. Jag är nog den mest lättlurade personen som existerar :/ blä


Ne nu så ska ja sätta mig tillrätta i soffan, äta något gott och kolla på komedier så att man blir glad för en stund :P


peace out! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards