Alla inlägg den 14 januari 2009

huh

Av Psycho ♥ - 14 januari 2009 21:46

Tja... nu har det gått ett tag sen ja skrev igen >> men det är för att vårt eternet eller hur det nu stavas är nere. så jag tvingas att använda den gamla bärbara datan och dessutom dela den med farsan så den lilla tid man har vid datan går till att söka efter lägenheter, utbildningar osv.

   Sen så har jag fått en ny tid nästa vecka för uppkörning :D och givetvis så tar de ut 2 extra lektioner av mig bara för att tjäna pengar >> morr


Har inte pratar med jonas på flera dar nu, saknar honom... hans mobil är död och han har ingen laddare förens han kommer tillbaka till england så det är bara att vänta :/

   När ja var hos honom så tog jag en av hans srmband och lite annat som han ansåg som skräp (mig greppar efter hamlstrån) vet inte om det är för att minnas, eller för att plåga mig själv O,o

    Liksom, jag läser gamla sms som förr fick mig på bättre humör för att det kändes som att det var han som sa dem, men nu så känns det bara fejk... jag vet ju att han inte menar det om han skulle säga det nu... han gillar mig ju inte ens längre, och jag vet att det är mitt fel. Men jag kan inte göra det ogjort och jag vet inte hur jag ska fixa detta... mig kan inte tänka sig ett liv utan honom... liksom man blir ju varm inombords när man pratar med honom, man blir glad och när man träffar honom så är man ju alltid glad inombords. sen så går det ju inte en dag utan att man saknar honom och man vill ju bara vara med honom.. är man inre kär då? liksom, jag vet inte om någon kan förstå.. men den känslan ja hade över jul, med att jag bara älskade honom och bara ville vara med honom, och då bli avvisad... det var hemskt, är fortfarande... förr var det ju ok att vara förälskad i någon som inte ville vara med en, men nu.... det är outhärdligt, det är något som ja knappt önskar min värste fiende skulle få genomgå. det är inget som någon någonsin ska behöva få känna :/ men hur ska ja få honom att förstå?

hur ska jag få honom att förstå att jag älskar honom och inte kan tänka  mig ett liv utan honom? hur ska ja få honom att förstå hur mycket han har (och fortfarande gör) sårat mig?

hur? det känns som att jag har prövat allt....


Älskling, kom hem...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards