Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Psycho ♥ - 17 januari 2009 17:33

Pratade med jonas nyss, han är förkyld :/

Men det har blivit så jobbigt att prata med honom, man har ju liksom inget att säga och man har inget att prata om.... och när ja tar upp ämnet "oss" liksom saknar dig osv. så blir han märkligt tyst och försöker byta ämne så fort han kan Oo han verkligen undviker det ämnet. mig tycker att det är viktigt att diskutera sånnahär saker, det är inget man ska sticka under stol med, för då blir det bara värre. man ska ju diskutera när man är så opåverkad som möjligt, att man inte är arg eller ledssen. för då blir det ju bra bajs av allt Oo


Mig vill prata mer med honom, mig vill kramas mig vill bara vara med honom :( saknar min jonas... fast han är påväg tillbaka, den nya och dumma jonas som bor i england börjar att kapitulera liiiiite men det är ju alltid något^^ mig SKA få tillbaka min gammla jonas <3 annars vill mig inte leva mer >.<

Av Psycho ♥ - 17 januari 2009 02:02

klockan är 2 och jag hard bara börjat min natt känns det som, med juice är allt möjligt xD har väckt några gamla poalre till liv så man har lite att ta igen nu :P

   Det var länge sen man hade sånna här nätter då man satt uppe till 5-6 och bara allmänt snackade med folk ^^  sköj :P

Av Psycho ♥ - 17 januari 2009 00:43

Another town another place,
Another girl, another face,
Another truck, another race,
I’m eating junk, feeling bad,
Another night, I’m going mad,
My woman’s leaving, I feel sad,
But I just love the life I lead,
Another beer is what I need,
Another gig my ears bleed,
We Are The Road Crew

Another town I’ve left behind,
Another drink completely blind,
Another hotel I can’t find,
Another backstage pass for you,
Another tube of super glue,
Another border to get through,
I’m driving like a maniac,
Driving my way to hell and back,
Another room a case to pack,
We Are The Road Crew

Another hotel we can burn,
Another screw, another turn,
Another Europe map to learn,
Another truckstop on the way,
Another game I learn to play,
Another word I learn to say,
Another bloody customs post,
Another fucking foreign coast,
Another set of scars to boast,
We Are The Road Crew

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards