Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Psycho ♥ - 20 januari 2009 16:59

Mig sakna jonas... mig slutade tidigt idag så ja kunde åka hem och sova... och så mig givetvis drömma om att jonas var här, den drömmen var så levande så att när ja vaknade så tog det en bra stund innan jag fattade att det hade varit en dröm... då mig gråta länge ;(

   mig försöker att inte tänka allt för kärleksfullt om honom, det är enklare så.. men drömmarna kan ju tyvärr inte styra över :/

   ändå så känns det som att han saknar mig mindre, har inte tid att tänka... eller helt enkelt vill inte... så som jag var under hösten så fattar jag inte att han ger mig en andra chans Qo, snyft...


det är bara lite jobbigt just nu med balen och allt... i början när vi precis hade blivit ihop så kändes det inte riktigt rätt med att gå på balen, men han ville så gärna få va med och visa upp mig liksom.. men nu så blev det pannkaka av det med... detta är inte carros år ;(på en månad så har hon lyckats med att kugga på en upp körning, få sänkt betyg på en kurs som hon trodde att hon hade i en liten ask.. blivit blockad av flera "polare".. påhoppad med kommentarer om jonas som man som vanligt måste försvara, världen verkar inte fatta hur man kan gilla någon som (tydligen) inte behandlar en väl Oo men liksom... mig älska honom, mig snarare förtjänar att bli ignorerad mig är alldeles för ego för något annat.. man ska inte tänka på sig själv, någonsin, då är man för ego Oo


nä detta är inte mitt år _ _ känns ju positivt när ett högskoleprov, ansökan till universitet och lägenhet  ligger i antågande _ _ mig vill ha min pojk för lite stöd, vet inte hur detta kommer att gå annars :/ just nu så känns det som att inget går min väg och att allt som man har byggt upp för i 1½ års tid bara rinner en ur fingrarna.... 2009 är ett dödens år >.<






jonas... mig behöver dig ;(













Everyone is going to hurt you. You just have to decide who is worth the pain...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards