Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Lorax

Av Psycho ♥ - 15 september 2012 21:23

Har nu inte skrivit på några dar... har inte hunnit bara Oo

   Jag har dels varit ute på stan med Jonas och köpt in nytt matporslin, japanskt denna gång^^ och sen har vi möblerat om och varit allmänt i kaos ...   


Idag prövade jag ett nytt recept på en sorts.... efterrätt kan man väll kalla det, det är ganach kuber i alla fall... men men, det var as jobbigt :O jag brukar inte ha problem med recept, det burkar vara rätt så enkelt för mig. Men denna var dels på norska, inga problem med att läsa norska det var bara det att allt std i GRAM!!!    


Fatta, hur mycker är liksom 50g grädde? wtf?!! jag chansade och gick efter hur mycket smält smör väger, men jag är inte alls säker. Inte alls lätt att gå efter ett recept där allt står i gram och man har igen köksvåg   


och inte nog med det.... jag gjorde fel   ! jobbigt, men det var bara att köpa nytt och börja om igen, jag brukar göra fel men wtf jag vill ju vara den där bästa som folk tor att jag är. Liksom den som kan allt i köket och kan liksom inte misslyckas. Den som alla kommer och säger wow till, tyvärr blir ju pressen så stor så allt briukar bli pannkaka när jag lagar mat bara för det _ _ '


press är inte min grej.... fast det är något som jag inte riktigt förstår, jonas skyller på P- pillren och jag börjar också misstänka dem. Under sommaren använda jag inte pillren för att spara pengar (och vi var på var sin sida av landet så det fanns ju liksom ingen anledning till att slösa på piller som ändå inte skulle vara till någon nytta). Och då jobbade jag i kassan på en stormarknad, ingen stress i världen kunde komma åt mig, jag var lugn alltid Oo nu när jag har gått på pillren i en månad snart så har jag märkt att jag tål ingen stress alls, jag blir jätte stressad av minsta lilla och är bara sur, grinig och helt under isen.... inte alls så som jag var under sommaren oO jag har gått på pillren såmlänge så jag har liksom inte tänkt på det. Men det kanske kan vara så att man blir lite mer depprimerad av minipiller? jag vet inte... men det skulle vara skönt att slippa vara så bitchig mot jonas hela tiden, han förtjänar det verkligen inte. Och jag försöker verkligen att lugna ner mig och inte jaga upp mig för små saker, eller överdriva med mina reaktioner. Men det är svårt :/ jag brukar skylla på att jag är ju bara 21, jag får liv att ha utbrott m.m .. men det är inte mindre tröttsamt för det




Ne nu har jag funderat nog, dags för en ansiktsmask :D tror det blir hallon idag   


over and scaring the crap out of Jonas (moahahhaa   )





p.s Just ja! jag glömde helt bort varför jag gick in och skulle skriva! xD det är för att jag har sett på Lorax och jag måste bara säga att jag ÄLSKAR författaren och tecknarna      Precis som i Horton heras a who.

  D.s

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards