Alla inlägg den 2 september 2012

hm

Av Psycho ♥ - 2 september 2012 19:50

funderar på att skaffa ett nytt skype namn, jag kommer ju själv inte ens ihåg hur jag stavar till namnet jag har där. Du ska då andra kunna komma ihåg det?

   dock känner jag ingen som använder skype.... antingen så har de för upptagna liv för att sitta vid datorn, de har facebook eller inte facebok och bara använder mobilen....


känns lite ensamt vissa dagar och man saknar då man var i tonåren och hade msn med en miljon människor och man kände sig populär :( (fast att man inte var det ;P ) men, man ska inte fastna allt för djupt i det gamla... dags att bli vuxen och inse att det var en tid i "ungdomen" och nu har man inte tid till att skapa nya relationer. Disk, städ, tvätt och plugg tar upp all ledig tid man har. Förstår inte hur sambon fixar det, han spelar dataspel 1-4 timmar om dan, jag skulle aldrig ha tid med det.... säger jag och sitter och slösurfar i x antal timmar xD man ser det man vill se ;)


hepp, vad händer där ute i sverige idag då? (vet att ingen läser detta men wtf! )


jag måste verkligen bli bättre på att hålla uppe bloggen, annars får man inga läsare. och tydligen fungerar detta på en bakvänd dagbok, i en dagbok skriver man ner alla sina tankar och vill att ingen ska se dem. Här skriver man om precis det som susar genom skallen just nu och vill att alla ska läsa det. Även om det bara står "äter en morot"... strange...



ne, jag har funderat på att skriva mer, andra fixar ju det.. + har smårbarn, hus och katt Oo!!? fattar inte hur de får tid till allt... jag som bara pluggar och har en lägenhet på 90kvm att städa... förstår det inte, fast de kanske är dels mer effektiva, går upp tidigare på morgonen och har en bättre rutin. Jag vet inte, skrämde mig själv förresten igår, fick typ sova i 4h innan man skulle upp för att vinka av en kompis som hade sovit över. Sen gick jag och la mig igen och sov från kl 11 till 13:30!!!! jag har aldrig sovit efter kl 12 tidigare :O kändes verkligen som att hela dan försvan :( och idag har jag inte haft lust att göra något alls... antagligen för att det är måndag imorrn, jag är säkert inte ensam, men ajg har lite av en deppression varje söndag... för då börjar veckan igen liksom Oo!?


under sommaren då jag jobbade hela tiden, hade bara en ledig dag i veckan om jag hade tur, så tänkte jag inte alls såhär. då var de bara at köra på, men under hel auppväxten så har söndagar varit lite enxtra depprimmerande. Speciellt söndag kväll, då alla ska duscha, väskan ska packas, frukostmackorna ska bras (för det orkar man inte göra på morgonen)... det ligget liksom som ett litet lock över hela familjen Oo alla lite liksom lite nere... mysko


ne det här går inte, jag håller på med en annan grej samtidigt som jag skriver här, det tar så lång tid att de håller på att signa ut mig xD


over and out

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards