Alla inlägg den 7 september 2012

Av Psycho ♥ - 7 september 2012 18:04

 


Degt blev aaaaaaningen annorlunda den här gången xP Egentligen jar jag ett hår med stora lockar, men tänkte "äh va fan, vi kör på rakt idag". Och rakt belv det! Jonas tycker att jag der jätte snygg ut och undrar om jag inte alltid kan se ut såhär xD haha men det går ju inte, dels fixar man det inte själv, dels är jag ingen frisör och ifall man ju skulle göra en slags billig kopa av det så behövs det en plattång. Vilket jag inte har.... dessutom så sliter det så enormt på håret och mitt hår är ömtåligt :( mycket tunna och fina hårstrån som lätt går av :)


ne nu ska jag göra middag... har inte alls lust för det, eller någon fantasi heller för den delen... tips?

det blir väll korv, makaroner och ketchup. En stående klassiker här, säger då det.. när jag får en riktig lön och kan handla riktig mat så ska jag nog skippa korv och pasta för minst ett halvår, är sååååååtrött på det >.<



over and coocking!

Av Psycho ♥ - 7 september 2012 16:21

Jag måste faktiskt påstå det att coop här nere i jakan har varit min räddande ängel idag. Trodde inte att jag skulle få tag på bågra tårtlådor tills imorrn men det fick jag :D fick visserligen betala 60 spänn för dem >> men wtf, jag fick tag på dem :D whoho! Så nu är mitt lilla I-landsproblem löst ^^ känns så sjukt bra!


Idag var tanken att jag skulle få en massa saker gjorda, men de har tagit längre tid än vad jag trodde att de skulle ta. Så jag har knappt kommit igenom hälften Oo?!! jag har

  • gått til IKEA, köpt ett laptop bord och gått en omväg tillbaka. Bara för att leta efter ett bageri som jag itne hittade, för att fråga om tårtlådor.
  • Köpt tandkräm mot ilningar i tänderna och en mot syra attacker, vet inte om de varken är bra eller fungarar men känner att några små hål är på G, så det är full offensiv med eltandborste, tandtråd, munskölj och flourtabletter
  • sen har jag varit dels nere på coop och köpt lådorna och sen i på hemköp för att fixa de sista grejjerna till tårtorna. Den färska frukten som ska ligga ovanpå^^

och nu ska vi till frisören och SEN kan jag ta tag i det som jag egentligen hade tänkt göra idag:

  • göra tårtorna nästan klara
  • dammsuga
  • tvätta
  • städa med lite små plock

mycket underhållande dag :)



over and away!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards