Alla inlägg den 16 september 2012

Av Psycho ♥ - 16 september 2012 22:36

Idag har det verkligen varit full rulle här hemma. Inte sovit mycket allt, kom väll i säng vid typ halv fem, upp vid tio och börja med allt till middagen idag.... Vi hann inte klart i alla fall :( känns så pinsamt och man blir ju lite besviken på sig själv. Men ätbert blev det i alla fall, mat blir aldrig gott ifall man stressar och inte lägger någon kärlek på det. Efterrätten blev en total katastrof!! de kolorna jag gjorde igår, de stelnade inte !!! så jag fick snabbt slänga ihop en kolapaj, men jag var för stressad med den och missade ingredienser + att temperera den så den bara flöt iväg..... ingen bra avslutning alls......



Gästerna försökte hålla gott mod och berömma för maten, men den var verkligen under all kritik _ _ känner mig så misslyckad   



Är oerhört trött nu, får ta tag i disken imorrn, Orkar inte plugga heller vilket jag egentligen hade behövt... det finns knappt ork till att rättstava allt detta ...



over and sleeping  ZZzzzZZZzzzz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards