Alla inlägg den 5 september 2012

Av Psycho ♥ - 5 september 2012 19:08

känns som att jag borde skriva något mer idag, vet dock inte vad...

har knappt kommit någon stanns alls på läsningen tills imorrn. Jag hade nog kommit längre om inte det gamla vanliga störningsmomentet hade gjort sig tillkänna igen. Varje onsdag kl 16 ställer sig två tomtar från något kristet samfund och skriker, verkligen skriker i mikrofonen som jesus och bibeln, det är totalt omöjligt att få något gjort i det oväsendet och av någon konstig anledning så brukar de prata allra högst när jag vill antingen vila eller kncentrera mig Oo?! måste vara något som de har sammansvurit sig om, att de liksom vet om när jag vill ha det så tyst det går ovanför ett betongbealgt centrum.


undrar egentligen hur högt man får ha nära bostäder ...


men nu gäller det... ska plugga lite mer, kanske ta ett litet glas vin och sen är det bara att gå och lägga sig


see ya!

Av Psycho ♥ - 5 september 2012 13:23

Arg! ja nu är jag faktiskt arg!

   Jag ska ju baka 6st tårtor till Jonas mamma, men hur ska jag frakta dem de dryga 20 milen? bilen är fixad men sen då? jag kan ju inte bara lägga dem på sätet?

   Då fick jag den briljanta idéen att när jag jobbade som kallskänka inom cafévärlden så kom någon då och då och ville köpa en tårtlåda. och det fick de ju givetvis, man är ju trevlig liksom. Så jag traskade glad i hågen ner till det närmaste cafét och fårgade om jag kunde få köpa några tårtlådor. Nej- snäser den där sökan av mig med :O!! (jag använder ordet "söka" till yngre kvinnor som jag anser vara sör unga för att bli kallade kärring, och för dem som inte vet så är ordet "söka" ett gammalt skällsord på unga flickor)

   Jag blev så paff så jag bara vände på klacken och gick, gör man så? de kan få in lite extra pengar liksom... eler har de så fattigt med lådor att det inte räcker till dem sjäva? eller är det verklingen så många som frågar ifall de får köpa lådor av dem att det inte skulle räcka åt dem själva ifall de sa ja till alla?

   Eller vad var hennes problem?!!


Nu till mitt problem, faktum kvarstår. Jag ska frakta 6 tårtor, i bil ca 1½-2h.. hur? Jag vill inte använda mitt matporslin till uppläggningsfat då jag med största sannolikhet inte kommer att få se röken av dem antingen de närmaste 6 månaderna eller någonsin igen....


WTF DO I DO?!!


over and out

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards