Alla inlägg den 6 september 2012

Av Psycho ♥ - 6 september 2012 19:32

Idag har det faktiskt varit en väldigt lång dag, för att vara mig. Gick upp vid 8 för att hinna läsa det sista innan skolan och göra inlämningen som vi skulle ha gjort innan seminariet.

    Hatar verkligen att ha eftermiddagar >.< att åka till skolan mellan 14-17 är ingen höjdare :/ det tycker ingen i klassen heller visserligen, de flesta har ju barn att hämta och middag att laga Oo


I alla fall, jag träffa Jonas på T- banan och istället för att åka hem och äta tråkig korvstroganoff så gick vi till vårat nya favvo ställe :) de börjar till och med känna igen oss xD haha

   Det ligger vid hötorget och heter Wasabi, as god sushi! <3 snabba är de också :D inte allt för dyra heller, hon som är servitör/kassör säger emot dit till och med ifall man gör en beställning som verkar onödig och kostar mer när du kan få ett billigare alternativ xD haha det hade nog inte en svensk restaurang gjort, inte enligt mina erfarenheter i alla fall. Men det är ett mysigt stället i alla fall, så stora pluss på dem, och helt värt ett besök ifall ni har vägarna förbi!


nä nu ska jag ta tag i saker här hemma, imorrn ska jag lägga emellan alla tårtor, det kommer att bli intressant ;)


over and away!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards