Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 14 oktober 2008 18:05

Happy birthday to me, happy birthsday to me xD

   Idag mina damer och herrar blir denna lilla filur myndig :D maha!

och vad ska denna lilla sak hitta på för jävelskap nu då? ta ett banklån? byta namn? supa mig full på lättöl? eller helt enkelt ta och gifta mig? hm.. svårt val xD haha

   krogen säger många men de har ju dessvärre höjt åldern till 20>> så är det alltid när man äntligen är nära >> men men, upp till 20 och sen så kan man sluta att fylla^^ efter 25 går det ju ändå bara utför <<


Aja, mig har beställt körtider med tomas^^ nackdelen är dock att jag missar mina lektioner på måndagar man jag får väll ta igen dem på annat sätt^^

   Gillar nathalie föresten, hon är kontorist på trafikskolan ibland, hon är myyyyyyyyyyycket snällare än onda clary>.< hon är bara ute efter att plåga folk>> lika så hennes äckliga gubbe elof >.< det är en ond familj...


iaf, lektionerna ordnar sig nog, det är ju bara det att jag vill ju inte att det ska klassas som skolk :S men det gör det nog inte. Jag kör på måndagar och linda på tisdagar så vi kan ta varandras anteckningar:P


Sen så har ja ringt runt i hela arvika känns det som, men givetvis är det fler än jag som har kommit på den briljanta idéen med att boka vandrarhem/hotell/stuga... så det får bli camping iaf. Men på en campingplatts iaf, så man får duch och toa, antagligen en aning fräschare än på festivalcampingen>>


så... det var väll allt... just ja, vi tog skolkort idag också^^ haha lol





Ha det bra^^ 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards