Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 23 oktober 2008 22:38

Är det egentligen inte så att det i alla finns en liten prinsessa eller prins? Oo liksom alla tjejer vill ju vara fina, och säg någon som inte vill klä upp sig som en prinsessa^^ och sedan så vill antagligen alla killar ta hand om, rädda eller vad man nu ska kalla det. Prins grejer helt enkelt oO

   Mig tror det iaf, det är ju en fin tanke :)


Körde föresten min första lektion i strömsta idag, det gick bra^^ äntligen fick jag lite beröm för min körning :P fast denna gången var det ju förstås stefan som man körde med så det har antagligen med det att göra. 

   Min mentor har ju kommit på nu att vi ska vara borta i fjollbacka hos hennes bästis bara för att hon tycker att det är så jävla kul att vara där _ _ så nu är det verkligen ett måste för mig att fixa körkortet så fort som möjligt för jag kan ju inte lifta med folk i ett halvår till Oo det funkar bara inte...

   Även om det känns just nu lite tröstlöst med att  allt går så himla långsamt med en lektion i veckan för att kunna ta körkort... mig tror att jag kommer att få ta det i februari eller nått... även om det hade varit så himla kul att få visa upp kortet för jonas när han kommer hem till jul :( 


Aja misströsta inte, det går ju frammåt iaf^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards