Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 6 oktober 2008 21:44

moahaha mig ligga på 8e platts över de mest aktiva bloggarna (för tillfället) med hela 50 inlägg förra veckanxD

men mig vet ju givetvis varför... jag la ju upp en jävla massa dikter förra veckan xD fuuuuuuusk (6) moahaha xD

Av Psycho ♥ - 6 oktober 2008 17:38

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3466170.ab


Jag tycker att hon är helt dum i huvet ju O.o Att man blir myndig vid 18 betyder ju inte att man super sig full på lättöl (eftersom man behöver dricka ganska så mycket, och eftersom öl är vätskedrivande är det rätt så omöjligt, pga illamående) och att ta banklån, hur många 18 åringar på en skala gör det egentlgen? eller gifter sig för den delen? det kan inte vara många procent Oo

   Allt handlar ju om hur mogen man är, och hon är inte mogen det minsta.

   Jag anser mig själv som rätt mogen, om man jämför med de jämnåriga som i detta fallet Cathrine. Jag har dessutom inte märkt någon skillnad i mina vänner som är 18 och uppåt, det enda man vill på 18 års dagen är ju att äntligen få ta körkort,och ha en lite större fest, starksprit har man ju fått tag på sen man gick i högstadiet så det gör ju ingen störe skillnad ändå O.o


Mig inte förstå varför de ska höja myndighets åldern, ja tycker att det är helt idiotiskt _ _ Antagligen bara för att jag inne vill snubbla på målsöret, att äntligen inte behöva be morsan om kortet för att betala saker på nätet och att man äntligen ska slippa dra hem lappar som de ska skriva på -.- 


Ne jag tycker att systemet är bra som det är. Även om man ibland har en riktig lust att man skulle kunna få gå på systemet vid 18 också ;)

Av Psycho ♥ - 6 oktober 2008 17:01

yezzzz bob marley, the king ^^


Mycket bra sångare/låtskrivare, får en att tänka positivt igen:P

Plus en viss Kamilla^^  http://finnsanglar.bloggagratis.se/


Tja, en ny vecka har börjat, som det alltid gör, och som vanligt har man varit i skolan. Men idag fick jag äntligen tag på planscherna till studentmössorna :D så nu kan jag äntligen se hur min mössa kommer att se ut^^ den kommer att ha en röd sammetsrand och texkten ska vara med mitt namn och att jag "survivde" xD morsan blev ju inte så jätte nöjd men det är kul:P 

   Ska på "kärring" gympan idag också, fast jag tycker inte att det är för gamla tanter O.o det var en vältränad kille där i våras, och han var helt slut när tanter på 55+ fortfarnde hoppar som om man lekte "inte nudda golv" O.o fattar inte det där, är faktsikt lite förnedrande... jag är ung och ska orka mer än dem ju xD morr^^


Sen så ska jag ta tag i körskolan ordetligt, jag och en polare har satt som mål att vi ska ta körkort innan jul. Om det blir så eller inte det får vi se^^

    Det enda som får mig att inte redan ha tagit körkort är för att jag fyller år först om två veckor >>  Och just därför kan jag inte förstå Linda som fyllde i maj och som fortfarande inte har något körkort O.o men hon är ju en såndär som vill ha men inte kämpa för det, så fort ja säger att vi ska gå till trafikskolan för att plugga så blir det ett "nje, jag orkar inte" men jag drar dit henne ändå^^ jag vet att hon kommer att tacka mig sedan när alla timmar av slit är över och vi äntligen kan komma ut och härja på vägarna moahaha (6) xD


så tjohopp på er och lyssna på marley, han är en vis man peace!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards