Alla inlägg den 9 oktober 2008

^^,

Av Psycho ♥ - 9 oktober 2008 21:26

Känns bättre idag med typ allt^^


Jag ska hårdköra med körkortet nu, ta ledigt ifrån skolan och bara intensivköra^^ gäller bara att få med linda på idéen>> som sagt så är hon ju inte så himmla sugen på att tappa något i skolan. Men wtf, skolan kan man ju ta igen på helgerna. Ett körkort måste man ju ha och jag SKA ha det innan jul >.< kosta vad det kosta vill Oo! mig ska ha O,O!!


Sen så pratade jag med min mentor idag, och jag fick övertalat till att jag ska få vara på bageriet till våren och därmed  få bageri B vilket innebär 50/100 poäng extra^^ Sen så ska jag ta sv C vilket också ger 50 poäng extra. Så nu kanske ni förstår varför jag verkligen behöver kortet innan jul, för jag kommer inte att ha tid efteråt O.o


Så allt är planerat, gäller bara att få in det i praktiken också >> Men mig må bra nu^^ Pratat med jonas också och han tycker att det är en bra idée:P


Peace bor's   BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM ;P



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards