Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 1 oktober 2008 18:41

linda ringde nyss och sa att vår körlektion har flyttats till på fre, bara för att elof (the evil dude) inte kunde imrron >.< mig vill inte ha honom :O han dum, mig får helt enkelt försöka att få tag på nathalie (hon som håller i bokningarna) och säga att ja inte vill ha elof mer _ _

Av Psycho ♥ - 1 oktober 2008 16:48

hej hej

dagarna är verkligen som en berg- och- dal bana gällande mig och jonas O.o ibland är man jätte arg på honom, ibland besviken, ibland orolig och ibland saknar man honom jätte mycket... detta är verkligen jobbigt o.O

   man vet ju liksom inte hur man reagerar på saker heller, just nu är allt jobbigt och svårt, och han vill ibland inte berätta saker för att han vet att ja kommer bli arg och klaga på honom... inte det bästa, man vill ju vara den som man kan prata med allt om, inte behöva vakta sin tunga för vad man säger... inte bra alls O.o


men men, mina problem som jag skriver kanske lite allt för ofta om ^^ ja ska köra imorrn iaf, hoppas att jag får en annan lärare än den ja fick sist gång, han var en sådan som får en att inte vilja köra bil något mer... en sådan som alla hatar >.< morr

   ska ju också till praktiken imorrn... blääääääääääääääääääääää vill inte... är så glad varje fredag eftermiddag för då vet jag att det är hela 5 dagar kvar tills skiten börjar igen, och det är illa när man föredrar de teoreriska pluggämnena framför praktiken >>

    mig trött på den här linjen nu, vill inte vara i kök, det tråkigt O.o men det är ju heller ingen idée att byta linje nu när det bara är ett år kvar, gäller bara att stå ut och räkna ner>>


har föresten försökt att övertala ett par polare att slå följe till arvika i sommar, det är ju bara det att när man har gått ur skolan så är det ju lite svårt att veta vad man ska hitta på, och att då planera en sådan sak som en festival i början på juli då högsesongen är på G inom kök är inte det smartaste>> men wtf, det är kul och man nu när man äntligen har blivit lite fri så måste man ju passa på^^

   skulle helst av allt vilja ha en festival sommar, bara åka runt till alla festivaler och ha det skönt... men det har jag tyvärr inte råd med, biljetterna till tex hultsfred  och peace & love är ju svindyra :S men det skulle ha varit kul^^ ett litet äventyr, så att man liksom har upplevt något i sitt liv, inte bara lekt törnrosa som ska räddas av en prins som bara sätter en i ett annat slott O.o


ne, nu ska ja sova. Blev inte så mycket utav den varan i natt:P bye

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards