Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 18 oktober 2008 10:37

Mig mår blä... Var riktigt dum mot jonas igår och han kunde inte ens försvara sig... Jag har blivit sån sen han åkte, överreagerar för inget, och jag blir alltid lika ångerfull dagen efter när jag har lugnat ner mig :(

   Vet inte hur läge han kommer att stå ut med sånnt>> antagligen inte så länge till och det borde väll egentligen vara det bästa för oss båda. Vi är inte bra för varandra det minsta Oo för olika...


Vet inte varför jag har blivit så hispig, förr om man inte pratade med honom på en dag så var det ju liksom no big deal, men nu är det världens undergång :O och jag tänker alltid att han är på fest och är otrogen eller nått >>

   Mig riiiiiiiiiktigt svartsjuk + avundsjuk, på att de lockar fram sidor hos honom som inte ens jag har tillgång till ;(


Livet är blä, finns ingen mening med det alls...

Jag bara förstör andras liv hela tiden <<

Mig borde inte existera mer >.<


BLÄ!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards