Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 19 oktober 2008 22:08

Festen igår blev lyckad^^ däckade i sängen vid halv ett >> lite tidigt men folket kom ju vid fem så då är det nog inte så konstigt xD


iaf... pratat mycket med jonas om framtiden... som vi alltid gör>> och som alltid så bråkar vi om allt eftersom vi är lika envisa med att våran vision om framtiden är bättre än den andres och att den andres är helt omöjlig att genomföra. vilket gör att ingen av oss ger sig -.-

   vet inte vad vi ska göra, så olika men ändå så vill man inte släppa taget. jag tror att det är lättja helt enkelt, det är svårt att hitta någon ny och då är det enklare att hålla fast vid den som man har Oo

   jag tycker verkligen mycket om honom men man kan ju inte låta bli att tänka "tänk om jag skulle vara lyckligare med någon annan" liksom man vet ju inte oO tänk om, men samtidigt kan det ju vara tvärt om. man kan vara olyckligare utan honom också Oo man vet ju inte... jobbigt... känns som att livet är ett enda stort virrvarr av lösa trådar som man försöker få ihop till ett vackert broderi eller nått >>


allt står på ända just nu... och ovanpå det så kommer jobbiga lärare och polare som tror att jag kommer att fixa körkortet innan jul _ _ vilket är helt omöjligt. mina första 10 lektioner slutar v47 och då så ska man anmäla sig till halkan och uppköringen/teoriprovet som antagligen har en kölista på dryga 2 månader _ _ så mig kommer aldrig att få något körkort, känns lite pyrt men that's life, man får helt enkelt antingen bo i stan eller fixa en gubbe som kan köra en överallt. det sistnämnda lär aldrig hända ändå och stan gillar ja inte så i'm screwed >.< blä

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards