Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 7 oktober 2008 20:08

Känns som att jonas undviker mig, inte vill berätta allt. Det blir bara så himmla jobbigt när man pratas vid och jag vågar inte säga saker till honom heller. Även om det är enligt mig viktiga saker... det känns bara så fel _ _


På nått sätt så är det att prata med honom som gör saken värre O.o Då blir det ju som ett säkerställande på att han inte är i sverige och har det grymt mycket roligare än vad jag har det...  Det känns bara så fel att inte kunna berätta allt för honom... Han känns som en främling...


Och det gör det ju inte precis bättre av att han säger att han känner sig friare där borta... Han dansar till och med O.o Det vill han inte ens göra med mig _ _


Varför är de andra så mycket bättre än mig för? o.Q


Ibland har jag bara lust att skrika åt honom att stanna i sitt jävla england om det nu är så underbart. Men samtidigt så vet jag inte om jag kommer att ångra mig senare Oo


Vi är för olika... han vill resa och jag vill stadga mig... en äventyrare och en familjeförsörjare.. det funkar bara inte... han tycker att han kan resa tills han blir 30+ sen kan man skaffa familj. Enligt mig är det alldeles för länge, man är för gammal då. Jag vill ju ha barn tidigt, för att de inte ska skämmas med en gammal mamma...


Och där dog mitt goda hummör... Välkommen sorg, biterhet och svartsjuka -.-

Av Psycho ♥ - 7 oktober 2008 18:54

Waaaa det har fått bli dagens ord eftersom det var det fösta jag tänkte på när hunden väckte mig vid 8:30! Vilket betyder att jag hade försovit mig med dryga 1½ timme Oo! och dessutom att bussen gick vid kvart över 8 gör inte saken bättre _ _

   Så det var bara att rusa upp, slänga på sig kläder. Springa ner till garaget och be en bön om att moppen skulle starta (den är lite nyckfull >>) vilket den givetvis inte gjorde >.< Så det var bara att springa in till farsan igen och stålsätta sig för en liten utskällning. Inte kul alls, men det tyckte antalgingen inte han heller som blir uppryckt vid en kvart i 9 ^^

   Men men, iväg till skolan kom jag, och som vanligt fick man ju först då reda på att läraren inte är där _ _ då var man ju inte måtligt purken alltså >.< hade man skyndat sig i onödan >>


Men jag satte mig på trafikskolan sålänge ändå. Behöver plugga massor om jag ska kunna fixa allt innan jul. Tänkte ta en intensiv kurs på höstlovet men det visade sig att alla lov var uppbokade fram tills nästa sommar :S Men de hade iaf intensiv kurser varje jämn vecka så jag funderar på att ta lednigt någon vecka och bara köra i strömstad. För körkort innan jul det ska jag ha >.< Även om skolan kommer i kläm>> Dessutom vill ju inte linda varken läsa eller offra sitt lov, så jag vet inte riktigt om hon är lika motiverad som jag med körkortet. Jag tror lite att eftersom vi kör tillsammans och att jag är så motiverad så kommer hon att få åka snålskjutts på mina lektioner. Men de är ju också det då att hon kommer kanske att dra ner mig i hur fort jag kommer att få körkortet. tex så måste vi köra 3 lek. i tanum istället för 2 som alla andra gör >.< blä


Hittade förresten något för alla er som söker jobb:

http://www.aftonbladet.se/wendela/jobbet/article3446959.ab

Det handlar om hur man skriver ett bra CV^^


Ne nu så ska jag försöka få tag på jonas, om det går^^


Undertiden kan ni ju få beundra min hund Lady^^ xD

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards