Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 3 oktober 2008 19:04

har övningskört idag... det gick någorlunda och elof var faktiskt lite snällare idag, inte mycket men lite... sen så sa han att vi ska ta en lektion till här.. de andra har fått börja på sin stadskörning efter två lektioner så detta är lite förnedrande att jag ska vara sämmre än de andra _ _

   sedan när ja skulle berätta det för morsan så var det ju bara en vanliga reaktionern: jaha, ja, ok, nehe, odjå... och då vet man ju att hon inte lyssnar ändå. 

   känns som att ingen lyssnar på mig O.o jag vill berätta massor men ingen orkar ellre bryr sig tillräckligt för att lyssna på en... :( sen så undrar de varför man inte säger något o.O idioter, först när man babblar på så lyssnar ni inte och sedan så vill ni veta om det som man just har pratat om >.<

   därför är det jättebra men en blogg^^ man skriver ur sig allt som man har gått och tänkt på under dagen och sedan behöver inte de i min närhet besväras av mig:P


hoppas att jonas har det bra i england iaf, han verkar ju ha hittat en bunt nya kompisar att vara med så nu lär ja väll höra av honom ännu mindre, lite ego att bli ledsen över det men man får ju vara glad över att han har det bra^^ önskar bara att han kunde sätta undan lite tid till min också, jag är inte van att bli satt i tredjehand av honom... jag brukade vara det första han tänkte på, den han alltid ringde och den som han alltid berätade allt för. nu är det inte så längre, nu ringer han för att han vet att jag vill det. och när han väl ringer så är det bara: vad har du gjort idag? ok, jaha.. jag har gjort.... ne nu måste jag gå, hej då, klick... var tog min gammla jonas vägen? han som ringde bara för att få höra min röst? han som man kunde prata om absolut inget i timmar? han som alltid brydde sig om mig?  han som alltid satte mig i första rummet... jag vill ha honom tillbaka ;( 


mig känna sig ensam...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards