Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Psycho ♥ - 20 oktober 2008 18:18

Blörk, skolan tar på tok för mycket tid just nu... har massor att göra; projektarbete, dietik, eng, 2 sv nationella prov, religions prov och ovanpå det körkorts skiten -.- bläää var ska jag hitta ork för att få allt så bra som möjligt? Oo jag måste få bra betyg för att kunna plugga vidare sen >> mig inte veta hur göra oO

   Att bli vuxen är läskigt, förut visste man vad som skulle hända; lågstadiet blev mellan osv. men nu är det ju slut med det, vad ska man göra då? hur ska jag göra för att få ett så lyckat liv som möjligt? hur ska ja göra för att få päronen att bli stolta? för det är ju det som allt i grund och botten handlar om, att göra päronen stolta...


Jag vet inte hur livet kommer att se ut när jag är 25, inte vad jag jobbar med eller om jag pluggar. Nada ( och det gör ju ingen) det är just det som skrämmer en, att inte veta. Tänk om allt går åt skogen och jag sitter i rännstenen och tigger pengar? eller att jag har blivit en ensam mamma som förösker få vardagen att gå ihop? eller pluggar jag? jobbar jag? är jag ensam eller inte? mig inte tycka om att bli vuxen >.< inte det minsta, finns inget possitivt me det förutom att man får gå på systemet, men man har ändå inga pengar så det spelar ju ändå ingen roll....


Undrar om andra också är rädda för att bli vuxna Oo det verkar inte som det>>

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards