Alla inlägg under oktober 2008

Jag

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:31

Jag


Hatar, älskar…

Älskar och hatar igen…

Mitt hjärta är lappat och lagat mången gång…

Det jag har lärt mig av detta är att ingen går att lita på

Ingen…

Ingen vill dig väl utan för egen vinnings skull…

Ingen…


Därför har jag bestämt mig för att aldrig älska igen, aldrig

Aldrig ens tycka någon är snäll utan att vara misstänksam…

Aldrig vara vänlig

Bara misstänksam…


Man blir inte vänlig, man blir inte trevlig

Man stöter bort folk ifrån en…

De som talar sanning är ju i minoritet

Och därför drar de sig undan från en som inte tror dem


Jag är ensam, sårad, svag

Ensam…

Så ensam, ingen kan vara i min närhet, jag är för misstänksam

Ingen orkar vara med en sådan som man hela tiden måste övertala…

Ingen…


Så därför är jag ensam…

Ledsen, sårad, ensam

Men ja får bita ihop

Har inget val, ingen vill mig ändå väl

Så då är det ju lika bra att hålla sig borta ifrån folk,

För då får ja inte tillbaka känslan av att vara lämnad och övergiven.


Ensam är stark…

Men är det verkligen så?

Alla som är ensamma är ledsna och nedstämda

Ingen som muntrar upp dem…

Jag försöker lyfta upp dem lite

Men ja orkar inte snart längre…

Jag har lyft och lyft

Men vem är det som lyfter mig?


Man orkar inte hur mycket som helst…

Jag sjunker…

De jag lyfter åker ju ändå ner igen, och då får ja börja om

Om och om igen, lyfter jag dem…

De känns som om ja gör det till ingen nytta…


Jag åker neråt…

Allt går åt helvete...

Allt…

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:28

I will


I will kill you like you killed me

From the inside and out...

No compassionate, just pain and suffer...

I will make you suffer like hell

And I will not stop until you’re dead or pray for mercy

You will be dead when the world gets what I’m doing to you, and so will I

They will not get me, not in a million years

But I will hunt you like the cat hunt a mice

You will never go to rest, just run

Yes... that’s right run like hell...

It will not help you at all,

I will get you anywhere

I see you always; were ever you go I will be watching over you


You can’t escape me...


//Of me

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:27

Like?


I like you

I don’t like you

I love you

I hate you


What am I fucking doing with you!!!???


// of me

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:22

I have lost my feelings

I have lost my feelings

I’m empty

Yes, sure it exist a lot of healings

But I don’t want to


I must feel the pain of to not feel anything

It makes me richer in my life

‘cause I can’t feel a thing


I want to feel

To feel something

I want to smile

Smile like a king

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:21

I hate me


I hate me and I will make you hate me even more,

You will hate me so much that I will not survive,

And then I will be happy,

Very happy


‘Cues if I’m dead

I’m free

I’m free from this hell


I don’t want to live anyway so you will not hurt me

Just save me


// Of me

I

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:20

I


I’m not like you

I’m not like a person you just can put in a box and then think you know all about who she is

I am a human who you must learn to know really well before you can put me in the “right” box.

But not even then it can be the right box...

I will never fit in a box...

Or?

Yes, one box I can fit in...

My box...

My own box...


// of me

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:17

Hatet

Hatet, det sköna.

Som frigör, och förstör.

Sårar och rättar.


Hatet, den undertryckta kärlekens utväg.

Alla vet att de finns där,

Och ändå så skyler vi över det.


Vreden byggs på,

Tillslut rämnar allt.

Det blir som en vulkan,

Orden sprutar, och deras enda mål är att skada och såra.


Hat, detta starka ord.

Lika starkt som älskar.

Som alltid finns där,

Att hata är att älska och att älska är att hata.



Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:17

Flickan


Flickan, den lilla tysta och försynta.

Hon som alla kunde lita på,

Hon som alltid fanns där.

Hon som var så gladlynt,

Har sjunkit in i den deppiga dyn.

Hon är nu ingen vacker syn,

Hon ville alla väl,

Allt hon fick var bara gräl

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards