Alla inlägg under oktober 2008

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:11

Ensam


Ensamheten slår hårda slag.

De är lika hårda som natt är mot dag, som tvingar bort ljuset.

Ingen ensamhets trumma tål att höra.

Nej, ingen vill höra ensamhetens trumma slå i sitt öra.

Alla vill någon nära stå, endast de känna kärlek då.


Jag har hört ensamhetens trumma slå många slag.

Lika ofta som natt blir till dag.

Ännu har jag ingen hjärtevän att visa vägen hem.

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:06

Do you know me?


Do you know me?

That little girl in black?

That one who always has a lot of friends around herself and is happy all the time?

Do you know her or do you know me?

Me is that little girl who is always lonely and sad...

Who do you know?


// Of me

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 20:01

Crying…


I’m crying for you

I’m crying for me

I’m crying for those people who have it hard


I’m crying for us

I’m crying and beg for you’re love.

But still I don’t get any...


Why?

Why don’t you believe me?

Why don’t you understand that I love you?

Why?


I hope that some day you will believe me, and feel the same fore me.

I just hope that, some day you will understand me...


My mistakes and me

Me and who I am

Me and all of my weird ideas

All my sorrows and me

Me, just me

I wish that you understand, me some day...


But...

Right now, I’m crying...

Because of you...

That you don’t believe that I think you’re beautiful, and I love you...

Crying, soon I don’t get any tears left...


Just you can help me...

Just you can dry my tears away

Can you do that?

Can you dry my tears away?


I crying, and waiting for you...

Crying...


                                                  
                    //off me            

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 19:58

Can’t


Can’t some one,

Think of my feelings?

Can’t some one,

Care of my feelings?


Can’t some one,

Care of my thoughts?

Can’t some one,

Care of me?


I’m so misunderstood….

No one cares of me…

No single fucking one!

Hate the peoples!


Sad…

Lonely…

Misunderstood…

Crying…

Begging for help…

Alone…


No one comes and rescue me…

No one cares of me…

No one wants me…

No one see me…

No one trusts me…

No one give a fucking shit if I die…


They hate me, I hate them…

It’s even…

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 19:55

Funderar på att lägga upp alal dikterna som man gjorde för drygt ett år sedan... min engelska är blörk men det är endå den typ... depressionen som man känner nu, enda nackdelen är ju att ingen kommer att orka läsa igenom allt xD

   Men aja, jag lägger upp dem så får vi se vad som händer, kan ju inte vara värre än att man bara tar bort dem sen igen >>

   Men kommihåg att allt är skrivet hösten -06 och våren -07och jag har även passande bilder till alla, men det finns inte tillräckligt mycket platts på sidan för att ja ska kunna ha alla bilderna, det tar för mycket minne tydligen, eller vad det nu är som hindrar oss från att ladda upp så många bilder vi vill >>

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 19:30

Känner mig så ensam... jonas har fullt upp i england och har redan svårt för att prata svenska... tänk när han kommer hem till jul då kommer han bara att prata engelska och ja kommer inte att fatta något... han kommer att kännas som en helt annan person...

    Han sysselsätter sig med allt, och har inte tid med mig längre, jag har inget att göra och det enda sällskap jag får är läxor ;( jag känner mig som en förbrukad leksak, slängd under sängen för att användas igen på grund av sentimentalitet.

   Jag försöker verkligen hålla modet uppe men jag orkar inte... inte prata, inte känna gemenskap.. inte känna sig behövd... blä

   Trött på att gråta för jämnan... orkar inte... vill inte mer...

   Visst, han säger att man ska vara med vänner,och hålla sig sysselsatt, men det är inte så jälva lätt när polarna bor en timme här ifrån >.< isf måste det vara mån-ons och man måste sova över.. jobbigt... msn blir bara konstigt och man har ju inget att säga ändå... och att hitta på något exiserar inte här _ _


Föds ensam, lever ensam och dör ensam.. min lott här i livet, omgärdad av vänner men ändå klänns livet så tommt och ensamt...


Bleeding heart


I'm sitting here all alone in the darkness off my heart

My heart, my bleeding heart...

My heart that doesn't exist anymore...


I was a smiling girl.... a laughing girl with happy eyes

Now they are filled with sorrow and my smile is so painful...

No laugh in years... all alone in the dark off my heart


You are like a weeping willow who just is their for my listening ears,

It tears me apart on the inside, that you don't care about any one else then you and you're stupid life...

But did you know? I don't listen on you any more...

I'm tired and I just want someone to stand by my side and just listen to me

And see me for who I am, not like a wall to lean against...


I am lonely in the darkness with my bleeding heart

Lonely...

All alone in the dark until someone find me and can make me smile again like I used to do.


The stars I had in my eyes are longing to come home again, and the smile is sad that it not has been used for so long...

I want to laugh again, to be happy....

Until then I will be lonely in the dark with my bleeding heart...


 


// av mig -07

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 18:22

http://www.youtube.com/watch?v=7En9uIDdc50&feature=related

Red flag

http://www.youtube.com/watch?v=Q0RAKVjFKRc

Fallen leaves


Hur kan man inte gilla Billy Talent? <3

och en massa andra bra band som jag inte orkar leta upp xD

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2008 17:16

http://www.youtube.com/watch?v=gVkDf6brE3E


Fell in love with an alien med the kelly family, känns faktiskt som att ja är kär i en ailien O.o Jonas är ju liksom en storstads kille och jag är från landet. Vi har helt olika syn på allt och sätt att vara. Det känns liksom som att man känner sig som en ailien när man är i sthlm, man är en bonne som kommer in till storstan där man inte hör hemma... känns konsigt...

   Men han verkar ha det bra i england iaf, verkar ha hittat lite nya plare och så, men det är ju inte precis det svåraste för honom, så social som han är^^

   det är ännu en sak som vi är oense om, jag vill hellre vara för mig själv (som de flesta ute på landet vill) medan han måste vara med en massa folk hela tiden. Annars blir han tjinkig O.o  

   Men hela deppressionen verkar vara påväg över nu, det är som de säger med 3 dagars spärren, klarar man 3 dagar så går det bra sen^^ men man saknar honom ju inte mindre för det precis >> sedan så undrar man ju också alltid  vad han gör,mår han bra? osv. Sedan när man väl talas vid så vill ja helst inte lägga på men jonas måste alltid iväg och göra något så det blir väll på sin höjd 5 min man "prats vid"... det är snarare ett pliktskyldigt förhör om vad respektive har gjort under dagen _ _

   Detta har inte blivit alls så som jag hade tänkt mig, att allt skulle flyta på och att man kom in i vardagen och inte hade tid för honom... men det är ju först nu som man inser att all tid som man förut pratade i tele gjorde ju så att man inte hann med något annat... nu har ja ju bara tid för läxor och det är inte speciellt kul....

   Har ju tröttnat lite på spore, hela spelet upp till rymdfasen är som i ett snabbspel och sedan när man väl kommer till rymd fasen så verkar det vara ett evighets sel, precis som i sims _ _ inte lika kul längre... dessutom så kan ja inte spela det med jonas för att han inte har något internet, så vardagen är rätt trist... Orkar inte plugga, fast att man vet att amn måste, och man tänker ju bara på jonas hela tiden... jobbigt _ _


Så, nog vältrat i min egen olycka, bara att acceptera att jag inte får vara med på hans äventyr...  Leka förälder och bara få se på :(


så.. på tal om ingenting; we're doomed :O

   Det har blivit min nya grej att säga till allt... förr var det LOL som man använde tills folk blev galna xD moahaha so.. we're doomed xD



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards