Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

sånt är livet...

Av Psycho ♥ - 31 oktober 2008 12:12

jonas har inte varit inloggad på skype på några dar nu, han har inte ens sagt hej på helgon fast att han har varit inne på min sida och kollat :( visst jag är inte lika hysterisk som förr om han inte loggar in, men jag vill ju berätta saker. Diskutera hur vi ska göra i jul, det är ju inget som man kan göra den 18 dec precis Oo (mitt lov börjar den 19e),höra vad som händer osv.är det så fel? är jag en polis då? om man vill veta vad som händer där borta, det är ju liksom en timmes tidsskillnad och så Oo jag undrar bara vad han har för sig Oo tänker han på mig över huve' taget? o.O?

    Det är jobbigt att ha någon som bor så långt borta och som inte verkar bry sig om en lika mycket som man bryr sig om den oQ


Aja nog med ömkan över den där saken, mig ska till karin ikväll på "Halloween fest" lol, det blir ju bara jag, hon, linda och florence >> weyyy och man får inte ens sova över Oo fattar inte hur hon har tänkt ut det hela med att kolla skräckfilmer för att sedan be päronen att hämta en? mina kommer då rakt inte att hämta mig efter 12, fast... florence brukar ju decka vid 10-11 så då åker nog alla hem ändå... låter ju sååå kul _ _ då var det roligare när man var med lara, då mysade alla ner sig på madrasser, filtar och diverse som var mjukt och varmt nere i hennes källare och kollade på filmer. Visst det blev oftast barn- och manga filmer men ändåxD it was fun^^ och som det har gjort de senaste åren så hoppas man ju på att snön ska komma inatt:P det brukar ju göra det, snöa på halloween och sen inte komma igen förens i januari- februari >>

   Sen är ja förkyld också vilket inte heller gör det så trevligt att vara med folk, och framför allt inte att plugga :( tanken var ju den också att vi skulle in till uddevalla imorrn med det verkar bli som vanligt... alla bangar _ _ hur ska man kunna hitta på något om ingen någonsin är med mer än på planerna? liksom när man kommre på någon ide så är alla på, men när det väll gäller så sticker de Oo typiskt


aja, mig plugga mer nu och hoppas att jonas åtminsonne kommer ihåg vem jag är. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards