Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

precis

Av Psycho ♥ - 25 maj 2009 17:57

Pratade med jonas igår, han hade inte råd att komma både på studenten och så arvika så jag betalade för studenten, eftersom den är närmast xP han ville gärna gå på festivalen men inte för musiken O.o man liksom... whoot? du köper en biljett för 1600 och så är du inte ens intresserad av musiken o.O? han ville bara vara där med mig >> men liksom "men lille vän, du har klarat dig utan mig i ett drygt år. några månader till fixar man väll?" har ju inte mycke till val liksom, alla bara sliter och drar i honom och vill att de ska hälsa på dem så länge som det bara går. stackarn, men så går det om man åker utomlands i ett år. skyll dig själv, inget medlidande här inte, medlidande är inte min grej, inte att säga förlåt heller >> det passar inte in på min image liksom, inte gråta inte ångra just kill moahhha

    det är något som man tänker på när man kollar på gangster filmer, som man själv skulle kunna klara av att döda någon annan människa. jag tror att jag skulle kunna klara av det om jag bara är tillräckligt arg, är inte det läskigt egentligen? att människor i trängda situationer gör vad som helst för att överleva? de säger at människor är civilicerade varelser, så fan heller O.o

   släng ut några på en ö ett tag så får vi se hur ciciliserade och vältalande de är, är säker på att de skjuter varandra och käkar upp dem tillslut << vi är inte mer än djur, vi har bara utvecklats i en annan bana än de som vi kallar för djur. det finns fåglar som använder pinnar som verktyg för att få upp saker ur hål, att apor använder det är ju vida känt, lika så att de är samlare med "bra ha saker". så om några miljoner år så är de antagligen på det stadiet som vi är på nu, fast då lär ju vi inte vara kvar här längre >> 

   men det skulle väll vara rätt så coolt med en stad full med fåglar som shoppade? xP haha lol eller en giraff som knacka dörr för att kränga grejer xD haha roflmao


aja, jonas kommer om två veckor glad :D

fick mitt schema idag också _ _ bajs grej, orkar inte jobba från 17- 02 palla liksom eller 16-23:30 urk...speciellt på det lilla skitstället som det inte kommer att finnas en enda jävla parkeringsplatts för mig kvar vid den tiden, och det kommer att vara stört omöjligt att ta sig därifrån.... varför har ja inte kvar moppen? O.o fast... då skulle ja väll aldrig komma fram, det tar ju ca 45 min att komma dit med bil, tänk då en moppe som puttrar fram i 35 >> jobbigt.... kan ju sno brorsans moppe >> men den behöver ju han till sitt jobb _ _ bajs... aja, det är bara att bita i det sura äpplet och le, se glad ut... va glad för att man har ett jobb över huvud taget..... men det som stör mig är att ingen vet vad jag tjänar, så jag kan ju inte be om jämnkning på något som jag inte vet om hur mycket jag kommer att tjäna, hata skatteverket. det är så krångligt med alla papper och jag fattar inte ens hälften om VARFÖR man ska fylla i all skit O.o och å undrar de varför det förekommer svart arbete, det är ju för att man inte pallar med allt jälva pappersarbete som följer med.det är ju lika korkat som att de undrar varför folk åker över till tyskland och danmark för att handla sprit. skatten är lägre O.o det fattar man ju inte heller liksom, de tar skatt på allt... men samtidigt så måste de skära ner på allt också, det är ju de enda man har hört sen man fattade vad nedskärningar va "vi måste skära ner". men ändå så har de råd att betala ut gigantiska löner, fallskärmar och bonusar. folket är inte så dumma att vi inte fattar var de pengarna "plöttsligt" dyker upp ifrån _ _


ne nog om det... jonas kommer snart... borde börja städa >> var ska man börja? jobbigt.... borde plugga också.. jobbigt... usch vad livet ter sig jobbigt ibland :/



sen så har ja fått en sån jävla sne bränna, knäna och högersidan av benen är illröda, medan vänsersidan av vaden är kritvit :/ och armarna + bröskorgen har fått sig en dust av skrikande rött och brännande hud. detta kommer inte att bli kul när man kliver in i duschen sen >.< usch

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards