Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Psycho ♥ - 12 maj 2009 19:32

hade gympa idag... liksom behöver man säga mer? jooooobbigt O.O själva uppvärmningen var ju as jobbig som alltid, liksom varför kan de inte ha en lugn "uppvärmning"? man är ju helt slut efter 10 min o.O man liksom wft! varje gång, liksom hur ska ja orka med gympa passet på 2 timmar sen? >> jobbigt som sagt... men vi fick glass efteråt^^ woho


tja.... vad ska man skiva mer då?

hm... att mina låneböcker börjar få övertidsvarning och går inte att låna om O.o också konstigt, för vår skola ligger liksom i ett bibbliotek så vi lånar våra böcker ifrån dem. och nu är det ju skolböcker som det börjar bli övertidsvarning på, de håller till nästa vecka typ... det är ju bara det att vi fortfarande använder dem och ajg behöver dem till prov som kommer om 2 veckor >> morf... får snacka med dem... ställa dem mot väggen och undra varför det är såhär nu då <<

 moahahahahahaha


ne.... nu ska ja nog slöa lite.... tänkte ta fram den bärbara och kolla upp drinkar, vi fikc i uppgift från bartekniken att hitta på en egen drink som funkar i teorin så väl som i praktiken. men det är svårt när man vill liksom pröva sig fram, när man inte har nått.... jag har liksom ingen sprit eller likör och kommer inte att få tag på nån. vilket gör det svårt att föreställa sig vad de smakar + vilka proportioner det ska va (hur många cl)


det är ju helt annorlunda med mat, där vet man ju p ett ungefär vad de smakar och då behöver ja knappt tänka längre utan jag vet vad som funkar och inte funkar. men med likörer är det ju helt annorlunda, ja håller fortfarande på att vänja mig vid öl liksom så jag ligger långt bakom de andra i klassen >> hm.. får börja supa xP haha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards