Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Psycho ♥ - 11 maj 2009 19:30

Äntligen så är sv C avklarad^^ mihi var ju i tingsrätten i torsdags och idag så sa läraren att min kurs var avslutad... vilket betyder att ja kan åka hem vid 12 varje måndag framöver :D wiii slipper vänta från 12 till kl 14^^ mig glad :D


sen så är det ju bara 3 ggr kivar på källaren :D moho, funderar på om man ska be om ett omdömme skriftligt liksom, sånnt som man kan söka jobb på i framtiden. både från cafét och källaren O.o hmmmm får fundera på det fram till på tor....


men mina måndagar är fria woho, sen så är det ju bara gympan som blir lite jobbig på tisdagar >> ska antagligen ha ute gympa framöver och det blir... ca 4ggr till så det är ju inget att klaga på egentligen... men när man väl kutar runt där och är helt slut så känns det väldigt avlägset med 4ggr till <<


aja... tog kort på min studentklänning idag också^^ så här ser den ut


 

inte så fromgivande eller graciös precis, men den funkar^^

   Sen så funderar endel på att be frisöreleverna fixa våra frisyrer på själva studenten eftersom det inte finns någon frisör som har öppet vid 8 på morgonen. så det gillar vi också, måste bara få tag på deras mentor och fråga xP

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards