Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Psycho ♥ - 2 maj 2009 14:00

Vad ska ja ha på mig? o.O!? det är alltid samma fråga, man köper in saker men när det väl kommer till kritan så tycker man inte att man har något att ta på sig :/ varför? liksom oftast så är det ju för att man inte vet hur de anda går klädda, man vill ju smälta in liksom. och eftersom alla där kommer att vara 40+ så känns det lite vemodigt.... ananrs så vill man ju täcka upp sig så gott det går, liksom man har feta armar = långärmat man är rund om magen = pluffsigt fula knän = långaben fula tår= sockar

och så undrar folk varför ja älskar munkjackor och jeans hm.. liksom i dem kan man ju äntligen vara som man är och inte skämmas. hatar min kropp >.< men kan inte göra så mycket åt det, morsan äter ju var annan eller var tredje timme och äter inte jag då så är jag sjuk och tvingas i mat _ _

    hon fattar inte att man kan faktiskt klara sig utan mat bra länge, i torsdags så käka jag vid 15 och då var det en liten tallrik med sallad. sen så käka jag inget förens ja kom hem och då var den runt 1- halv , visst ja var vrålhungrig i peroider så man kände matoset från langosboden m.m men jag överlevde :O wow va? och jag har inte fått några men heller O.O men det som jag tycker var konstigt, det var att jag var inte det minsta grinig O.o jag brukar alltid bli as grinig när ja inte har fått i mig mat eftersom blodsockret sjunker men inte då O.o weird, skyller på den friska luften och stämningen xD


HAHA lol! itunes började precis sperla upp marschen men darth wader xD lol mahahahaa

Av Psycho ♥ - 2 maj 2009 13:14

så... då har man överleft ännu en valborg ;) mycket kul kväll, festande natten lång^^


dock så körde jag så mig var nykter >> inte lika kul _ _ men man kom ju ut lite iaf det blev en lång kväll i grebb, träffa mycke folk och körde runt på roger, hans och putte xP

   jag känner på mig att det finns massor att berätta om... men jag kommer inte ihåg så mycket xP visst e det konstigt? man är nykter men man kommer inte ihåg så mycket mer än de som är fulla xP men nästa år då jävlar! fylla i mängd :D ne, men ett glas eller öl åtminstonne... kanske.... nästa år är det ju på en fre så vi får se^^ 


sen igår så var vi och köpte lite nya skor, morsan pajjade mina skönaste tofflor förra året genom att hälla färg på dem >> saknar dem massor ;( så jag fick köpa nya igår, de är också sköna men inte alls samma sak, för de var ju ingådda i några sommrar << aja sen så köpte jag ett par morderna skor för en gångs skull... ett par gladiator skor :D


 


woho riktig sommar, och givetvis idag när man tänkte använda dem så är det iskallt _ _' min vanliga otur >> aja det kommer väll fler dagar...



ska på ett 1års kalas sen också, mitt kusinbarn fyller ett så vi ska dit ikväll.. har aldrig sett ungen ens xP men det är inte så konstigt egetligen eftersom ja inte umgås med henne så mycket.. inte alls egentligen ..... sen så har vi ju ett rekord, att jag inte visste att mitt kusin barnsbarn existerade förens hon var ett år O.o visst det är så långt ut i släkten så att det knappt räknas men wtf, man borde ju ha koll O.o det är ju på farsans sida så man kan ju förstå att det inte kommer fram så mycket info eftersom han inte är så intresserad, det är mer bilar som gäller där >>



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards