Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Psycho ♥ - 5 maj 2009 17:34

morf, fattar det inte.... jag har fått en så kort stubin på sistonne och självförtroendet är ännu sämmre än vad det brukar vara :/

   antar att det är för att jag käkar mindre och alltid är sötsugen _ _' det är jobbigt att vara fet... inga kläder passar, min kropp är liksom fel konstruerad, jag är rund på andra ställen och mindre där det borde vara fyllning waaaah >.< blörk, vet inte vad ja ska göra... liksom skolan är slut om 6v. och man känner sig så jävla rastlös O.o inget är kul, inget har någon mening..... samtidigt så vill jag göra saker, jag vet bara inte vad. den känslan tar ju död på en O.O

   waaaa mig vill härifrån, hmmmm kanske skulle ta och åka till gbg till helgen för att kolla in klänningar... jonas gilla ju den kinesiska och den är ju billig så det är ju bra.... men nja.... sen hitta ja en jättefin klänning som liksom var lös från byst och ner (ingen som ser min stora feta röv woho) men den kosta ju typ 2500 _ _ morf vi får se.... och ingen englandsresa lär det bli heller..... är aningen depprimmerd, vill bara ligga under täcket och vänta tills ja blir gammal och allt detta jobbiga är över... alltid velat och kommer alltid att vela men inte kunna göra.... bajs

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards