Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Psycho ♥ - 18 maj 2009 21:13

Humpf... jonas hade inte tid att prata idag >> morf ne men han var ute i sista stund och plugga som vanligt för en tenta på tor << så han är lite nervig eftersom det är hans första i england och han vet inte hur upplägget är


aja, hoppas att det går bra för honom.... mig får väll sitta här och mögla så länge >>

Av Psycho ♥ - 18 maj 2009 15:03

fan, klockan är redan 15 och jag har inte gjort ett skit _ _ mig är värdelös på att plugga O.o

   nu som jag äntligen är fri från svenskan och därmed har lediga eftermiddagar så tänkte ju jag (som alltid) att nu ska ja sätta mig och plugga. Inte fan blev det så O.o istället kuta ja runt i huset och kolla upp hur mycket proslin ja har och upptäkte till min fasa att jag har boat för ett kompani gällande glas och assietter xP mig har dryga 27 assietter och 48 vattenglas xP hahahaha  lol


Så det var vad min pluggtid gick åt till, sen så gjorde jag en ny telefonlista för den gamla har blivit alledels för kladdig för att man ska kunna urskilja några nummer. Får se hur den blir när ja väl skriver ut den >> antagligen så är den för lång och jag får klippa och klistra (på riktigt) och nygga till den... varför finns det inte längre papper för oss som vill ha månag nummer lätt åtkomliga? och ändå så har vi tagit bort många nummer. Visst man kan göra kolumenerna mindre, men då kan man inte fylla i med penna när det kommer att behövas, för det kommer det. Listan lär ju sitta där i åtminstonne fem år, den som jag regör nu är nog närmare 10 xP


sen så plantera ja mina frön i lördags :D

men de har fortfarande inte växt något :( 

Men det blir coolt med mörka paprikor och det blir mer färgglatt i sallanden^^


tja... sen så var man ju i göteborg igår då... linda hittade en underbar klänning till studenten, jag ville också ha en men hade inte råd :( och sen så ser det ju lite dumt ut om man härmar henne och köper en likadan, även om man inte använder den just på studenten så ser det dumt ut :/ synd på en så fin klänning... 

 

 den är knälång och har tyll under för att ge den lite volym ^^


tja... sen så har det fullkomligt exploderat med blommor efter lördagens hetta och gårdagens (och dagens ) regn... äppelträdet har exploderat i rlus rosa blommor och smultronen lyser i vitt  det kommer att bli smaskigt till sommaren^^ yummie


uj vad många bilder det blev idag xP tja... får väll börja rensa i de älsta bilderna.... synd att man inte kan skapa sin egen bakgrund... eller kan man det? hm... får kolla upp det....  tänkte om man kunde ha lite äppelblomster bakom bara för att få in försommaren lite^^


det är ju snart student :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards