Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Psycho ♥ - 3 maj 2009 13:26

igår så var ja ju på ett ettårskalas hos min kusin. hon bor nu i ett nybyggthus med sin fästman, och man tänker liksom... att där kommer de att bo de närmaste 40-50 åren O.o man kunde liksom föreställa sig hur allt kommer att förändras och hur sonen kommer att leka, bråka och ta hem tjejer/polare.

   man fick liksom en insyn i att så här hade päronen det också, (som barn är det svårt att fatta) och det kommer antagligen att bli min tur om några år >> det känns konstigt, liksom att alla skaffar familj, man växer isär från polare osv. kommer att sakna det o.O liksom att bara hänga och snacka skit, de e gött^^


ne men det känns så overkligt att jag står på tur på den sidan släkten med att skaffa unge och hus... det är ju liksom vuxna som har oss, det är de som byggde hus för så länge sen... det är ju så länge sen allt hände och sen att komma ifrån allt det välkända och börja forma ett eget hem. hur gör man? jag vet inte... det är lite scary liksom O.o

   men ändå, det känns konstigt att nu är jag i den peroiden där folk skaffar ungar och där har päronen också vart (självklart eftersom det är alla) men ändå, det känns så overkligt. det var ju typ 3000 år sen de var där och jag borde egentligen inte alls vara där eftersom det hände ju för så länge sen. på deras tid liksom, det passar inte in nu... 


wahhh jobbigt _ _

men jag fick hålla i ungen igår iaf^^ jag var den ende av oss gäster som han aldrig hade sett förr som fick hålla i honom^^ han till och med ville sitta i mitt knä, inte så länge va klart men det lilla var ju en bragd i sig:P alla vet ju att småbarn har svårt för främlingar och det tar en stund innan de vill sitta i deras knä, men för mig tog det bara en timme :D maha you're so wond! i'm good with kids, an I want one on my one.... some timesxPmen det vill väll alla när man ser hur söta de är, sen så bajsar de eller skriker och då är det inte lika kul längre >>


han fyller egentligje imorrn men det är ju bättre att lägga kalaset på en lör^^ det som jag tyckte var konstigt dock, var att det var på kvällen O.o vid 18 liksom, det är väll lite sent för en sådan liten? ja trodde att vi skulle dit vid ett eller nått, men men... en fördel var det ju iaf, och det var ju att han somnade som en sten xP

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards