Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Psycho ♥ - 6 maj 2009 21:36

pratade med jonas nyss... myket underhållande _ _

   visst ja gillar att prata med honom, känns konstigt att inte göra det. Samtidigt så blir man bara så irriterad på honom när man pratar, han är väääldigt ofta trött, eller har något att göra. Visst att göra saker är ju inte så farligt (längre) och att han är trött det beror ju på hans weirda sovtider. Han har helt missförstått innebörden i rutiner >> de är ju till för att kroppen ska kunna funka och för att man inte ska bli lika trött vid 5 på eftermiddagen <<

   Iaf... jag är spänd inför flytten (vet inte om ja har nämnt det, men ska flytta ihop med snubben till hösten i sthlm) och jag funderar på vad som kan tänkas behövas, vad som behöver köpas in osv. + hur vi ska göra med kontraktet, regler till de inneboende.... försäkringar... nycklar...allt känns det som, liksom jag har en tur på mig härifrån till sthlm med grejer och då vill ja ju veta vad som finns O.o är det så konstigt?

   han är bara chill och skiter i allt, han har ju redan alla grejer där, han har ordnat boende fram tills vi får komma in, inte jag... jag kommer antagligen att komma samma dag som vi får tillträde och då är det till att städa, och ovanpå det så kommer det att vara minst en inneboende som kommer samma dag. jag kommer att vara ett nervvrak den veckan. och jag vet inte ens när skolan börjar, tror inte att ja pallar med en skolstart och vad allt det innebär (med att hitta och lära sig stället, regler m.m) + att flytta.... AHHH varför är jag den enda som tänker längre än näsan räcker? varför är jag den enda som bryr sig över huvud taget?!

   jonas bryr sig inte alls >.< man blir bara så irriterad, han fattar ju inte... ahhh morf!

   liksom, adressändring har han med all säkerhet inte heller tnäkt på, det enda han bryr sig om är sin ps3 och sina fåniga dieter som aldrig funkar ändå.... det är så många frågor och så få svar, jag vill ha kontroll det är först då som jag kan slappna av. nu har ja klarat av vårens bravader med högskoleprovet, ansökan och lägenhet. till och med sommarjobbet är fixat, men jag är redan inne i september i min planering och försöker få det att funka. jag vet att jag inte kommer att kunna göra något förens jag är där (i sthlm) men jag vill ha kontroll iaf.... jag vill bli klar med detta, få det överstökat. jag vill fytta in nu! så att det är över >.< ahhhh


var fan kommer all denna ilska ifrån? kort stubin, ingen ork och ingen lust... fattar det inte....är bara arg på allt och alla, vill bara komma ifrån... tänk om man fick lämna detta livet och få leva ett bättre någon annanstanns (och då menar jag en annan galax eller nått) men... då skulle man väll ha problem där med, detta är ju ändå bara små patetiska problem egentligen :/ men för mig är dem likväl jobbiga, jonas är jobbig.. att inte veta är jobbigt... att vara den enda som använder hjärnan till annat än spel är jobbigt _ _


mig vet att mig är väldigt orättvis nu, han använder säkert sin hjärna till plugg också... men wtf det gör ju jag med O.o visst hans plugg är jobbigare än mitt, men på hans tid var det säkert lika jobbigt. för det som man inte kan är jobbigt att lära sig. och jag tvingade inte honom att åka till engl. han visste gott och väl att slut tentamen skulle komma, så han får skylla sig själv. självklart så vill jag ju att han lyckas. både för sin egen och för ekonomins skull, för om han failar så måste han åka tillbaka till engl. för att göra om....

   tänk om hans omtenta blir så vi får tillgång till lägenheten.. woho :) då får ja råda själv och fixa och dona som ja vill ha det^^ maha annars får ja väll helt enkelt bara kicka ut honom >> han är så envis om vissa saker, och det är jag med. men han tror att han har smak men oftast så har han inte det... liksom tjocka männsikor ska inte ha tajta kläder, det ser bara vulgärt ut. ne det blir bättre om jag inreder, och så var vi där igen.. jag gör en hybris och tror att ajg är bättre än någon annan. undrar vad min nemesis (guds straff) ska bli denna gången?  den brukar jukomma rätt så snabbt, men nu så är det ju inget uttalat ord så ja kanske slipper >> man kan ju alltid hoppas. måste hela tiden påminna mig om att jag inte är värd något, att jag inte kan något. det straffar sig alltid om man tror att man kan något...var ödmjuk!

pust... måste väll göra mig klar för natten... fan måste duscha, hatar det... blir så kall på ryggen och så fryser man hela natten blä...och imorrn så skulle ja till tinget, bajs också


var e jonas när man behöver honom? alltså den riktiga, den som man kan ta på. inte den trötta sengångaren som aldrig får tummen ur som man pratar med i telefon, utan den riktiga >> hmm

   det kommer antagligen att bli mycket bråk när vi föyttar ihop, två starkar viljor under samma tak brukar inte sluta så bra. och redan nu så bråkar vi mycket.... men det slutar alltid med att bägge lugnar ner sig och tar tag i disskussionen igen, och på så sätt så löser det sig... allt går på lösa boliner :/

Av Psycho ♥ - 6 maj 2009 17:48

Detta är en syn som man vill se när man kommer hem^^

   Då vill man ju liksom bara sitta på altanen med en bra bok och "jobba" på solbrännan, men det är dock omöjligt. Låt er inte luras av den fin bilden, vinden är som flygande istappar och man borfortfarande med munkjacka och vinter skor << Men det ser fint ut iaf^^

    Tänkte egentligen ladda upp fler bilder men man kan ju bara ha 100 och jag orkar inte kolla igenom alla för att se vilka man ska ha kvar eller inte, mig är sååååååååååååå lat xP


Och på tal om bilder... jag kollade på bilderna fårn kalaset i lördags och hittade att jag hade tagit världens mest underbara bild på  Maximiliam^^ dock lägger jag inte upp den pga personintegriteten, jag frågar alltid om lov innan ja lägger upp bilder och att fråga en ettåring om detta känns lite överdrivet.... han får få den på en kanvas när han tar studenten xP maha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards