Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Psycho ♥ - 13 maj 2009 17:18

Fick äntligen tag på frisör mentorn och hon blev jätteglad över att jag sa att vi  studenter ville få våra frisyrer fixade.

   Men sen när ja nämnde det för de andra så var det allt annat än glada miner >> "nää ja kommer inte hit tidigare för något som ja kan göra hemma" "de kan ju inte göra någon frisyr eftersom man ändå kommer att mosa den med mössan" osv... man bara whoot O.o!? liksom ska man komma där med bara utskäppt hår? aldrig i livet att ja gör det >.< detär ju så jävla fult på mig som har vågigt och så långt hår >> usch... ne så nu börjar man ju bli lite orolig om nu frisör mentorn tar in båda sina klasser och så kommer bara jag, ja kommer att bli lynchad _ _

   ja så går det om man försöker att vara snäll >.<

   sen är det ju tänkt att vi ska till konserven efteråt (på kvällen) och då ska man betala till en tjej för hyran... men ja vet ju ännu inte om jonas kommer (vilket jag hoppas) och hon ska ha pengarna på fre.. tror ja... jag har bara hört tjuvlyssningar om det ännu så ja hoppas att hon håller sitt första datum om att pengarna ska in innan denna månaden är slut. och då tycker jag att då borde jonas ha fått reda på om han kan komma eller inte.... det som jag funderar över mer är liksom att han kollar med sina prov om det går, men hans bror tar ju studenten i år också O.o ska han inte gå på han då för min skull eller wtf? får fråga, för jag ser ju familjen som viktigare än flick/pojkvänner. så tar vi studenten på samma dag så är det ju självklart att jonas ska vara hos sin bror, inget mer med den saken liksom. that's it.



tja... får helt enkelt fråga honom nästa gång vi talas vid, han pluggar just nu som fan och det är jätte bra^^ men han har blivit änu sämmre på att hålla tider så ja hoppas att han klarar sina prov nu or else (6) morf


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards