Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Psycho ♥ - 22 maj 2009 18:34

Fick min ångkokare äntgligen ^^ woho, men när ja öppnade den fick man en smärre chock, den är begagnad så man visste ju att den skulle vara lite sunkig. Men denna hade matrester och skit kvar O.o så det blev ju till att diska och rengöra den med ättika, ska genomköra den sen några gånger för att få bort all ättiksmak och för att stelirisera den igen, det var ju jätte äckligt. tur att man inte handlar av någon mer än en gång >> det var inte alls kul :/ jag som hade sett fram emot att laga mat iden, inte vara rädd för matförgiftning o.O

   det tillhör väll vanligt hyffs och vett att rengöra sakerna före man säljer dem? aja, gjort är gjort och ja har ju rengjort den så nu väntar bara test körningen med bara vatten och att förstå sig på hur den funkar.... visst det är enkelt, men man måste ju komma på hur mycket vatten man ska fylla på med. det står ingen stanns... bara "fyll upp till markeringen" man det finns ju två linjer O.o wtf!  hm.. så detta kommer att bli intressant. 


sen så bär det av till liseberg imorrn wii :D äntligen få ha lite kul och glömma jonas för en stund^^ även om jag troligen inte kommer att göra det i mer än några minuter >> han förstår inte det bara för att han aldrig tänker på mig, men ja tänker alltid på honom, vilket är jävligt irriterande när man är arg på honom << humpf, mitt liv är till för att förpesta andras verakr det som  (6) och inte har mina paprikor växt heller... bajs :(

Av Psycho ♥ - 22 maj 2009 14:34

humpf... jonas pengar är typ slut... så han kommer inte till studenten iaf.. aja, shit happens liksom. han bryr sig inte så mycket iaf.

   sen så skulle vi till arvika i sommar och jag undrar om han verkligen ska med, det blir ju billigare om han åker direkt hem och sen till luleå. men han hade för sig att åka hem till sthlm, och sen arvika och sen hem igen... aja det är hans liv, han bestämmer. orkar inte med att tjata längre, det händer aldrig nått iaf. träffar han ju i september när man flyttar in iaf.

   sen så ska han tillbaka till engl. i augusti för omtentor så man måste ju spara så mycket som det bara går.... bajs för pengar _ _


aja, det blir en ensam sommar, det är säkert bra med tanke på förra sommaren så han bodde här, han behöver nog en paus från mig xP


men men, what ever.... hans liv, hans val inget som jag har med att göra. Jag skaffar det som behövs till lägenheten och så ordnar det sig. Skiter i om han vill va med och bestämma hur örngotten ska se ut, man sover ju ändå bara där _ _ och sen så har ju han inte råd iaf, och då spelar det ju ändå ingen roll för jag tänker då rakt inte gå med på det som han vill, för han vill alltid ha det dyraste och finaste för att han tror att det är bättre. Och jag vägrar att betala 500 spänn för en jävla kudde_ _ han får slösa på sina pengar så mycket han vill, jagfår ju ändå i slutändan hjälpa till. Jag vill det också, det är ju självklart att ja gör det, men han lär sig ju för fan inte... man kan inte som studerande med lån köpa något som är dyrt, man måste passa på alla reor man kan hitta och alla rabbatkuponger som man kan få tag på. man måste leva på det billigaste:/ tyvärr så är det så... undrar bara när han fattar det >>

   och ja, mig rä vääääääääääääldigt neggo just nu eftersom ja inte kommer att se honom förens i sep. och brorsan ville visa honom båten och familjen över huvud taget ville ju säga hej..... men vad bryr han sig om det? självklart så ska han åka hem, det är ju hans familj som beyder mest, och släkten i lule. Det har ja inget emot, och det förstår man ju. Men det är så med honom att inget är någonsin planerat, ingen rutin och därför blir det som det blir...


mig bra på att kasta skit på andra, egentligen så är ja väll bara besviken :/ hade ju sett fram emot att han skulle komma. liksom först var tanken att ja skulle åka dit en vecka till, men så blev det ju inte... (jobb) och ja har tjatat som en galning på honom om studenten, men den blir ju inte heller av, vilket resulterar i att jag måste vara nykter åter igen.... (köra till och från festen på kvällen, om ja nu ens vill gå på den längre.... ) men men, som sagt... ja ser honom ju i spetember... det är bara dryga 3 månader längre än tidigare "planerat". inga problem,har ja klarat mig utan honom i dryga ett år så är ju 4 månader till ingenting. jävla as _ _' bajs liv, borde aldrig ha skaffat pojkvän, det är bara till besvär (de säger säkert samma sak om flickvänner xP ) akta er för att bli kära! det är bara till problem.... bajs liv


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards