Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Psycho ♥ - 21 maj 2009 16:13

tja.. har varit och införskaffat lite mer förnödenheter till lägenheten xP typ 2 täcken, 4 kuddar, galgar... strykbräda och strykjärn^^ + att vi äntligen fick tag på mina samlings tallrikar som kostar dryga 250 spänn styck >> och dessa dyrgripar tycker jonas att man ska ta med sig upp till sthlm O.o jag är lite orolig för att de ska bli stulna bara :/ + att jag har kristall glas (som ja också köpte lite fler av) som inte tillverkas längre. ellre ja själva vinglasen kanske gör det, men inte efterrättsskålarna eller ljusstakarna så dem vill ja ju absolut inte riksera att få krossade. jag litar nämlingen inte på att nån förutom jag kan handskas med dem, absolut inte jonas << och det är ju bättre att jag tappar ett glas och blir arg på mig själv än att ja ska behöva skälla ut någon annan eller hur? det är ju bäst för sämjan m.m att jag sköter det med tallrikarna och glasen själv.

   visst jag kan ses som att för mig så betyder saker mycket, men de är dyra och gåvor, jag vill ju inte ha sönder dem. och saker betyder mycket för mig, om man skulle göra en lista så kommer djur först, sedan saker och sist människor. visst ja skulle skita i saker om det rädda nåns liv, men om vi tänker i mindre extrema fall och bara inom i- länderna så har saker ett störe värde eftersom de inte sviker eller är jobbiga. med undantag för elektroniska saker som verkar ha en förkärlek till mig genom att alltid ställa till det << humpf



aja... mig har stora säckar med grejer, och mer kommer det att bli^^ får bara fundera ut hur ja ska ordna med transporten.... blir antagligen att jag tar ett släp och kör upp. sen så får päronen komma upp och ta bilen hem, men man kan ju inte hyra vagnen i en vecka, det blir ju på tok för dyrt.... fast några dar vore ju bra.... för då kan man ju åka och köpa in garderober osv. som inte skulle få platts i min lilla opel...  hmmm detta tål att tänkas på

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards