Alla inlägg under april 2009

Av Psycho ♥ - 4 april 2009 16:54

har nyss tänt grillen och dragit in de första andetagen med koldioxid, trä och gas ^^ mmmmmm


sommaren är påväg äntligen :D

Av Psycho ♥ - 4 april 2009 13:30

wiiii så är det äntligen påskolv:D

och det betyder en hel vecka utan plugg^^ eller ja... nästan.. iaf ja slipper att gå till källaren och det är mega plus :D


och desutom så betyder det att det endast är fem sjudagars veckor kvar :D visst sammanlagt är det dryga nio veckor kvar.. men det närmar sig iaf ^^ snart är jag fri ifrån lena, källaren och ragnar :D tjoho!!!! 


och som om inte det vore nog... solenskiner idag och det finns inte ett måln på himmlen så långt ögat når :D


"inte ett måln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dar.

med en glass i min mun och i sandaler av plast, går jag i solen och tänker på dig.

ljusblåa dagar seglar förbi

sommaren är kort, datadam det mesta regnar bort dudum men nu är den här så ta för dig solen skiner idag

hösten kommer snart datadam det går med vindens fart dudum så ta för dig solen skiner idag"...


tja... någotsånär går den iaf xP

Av Psycho ♥ - 2 april 2009 22:02

känner mig ensam...


känns som att alla motarbetar mig hela tiden...


prata med jonas och han tycker att det är en jätte bra ide med att bo i en 4a och sedan ha 1-3 inneboende. jag gillar inte alls ideén på att ha en massa okänt folk rännandes i mitt "hus" inte ett dugg... men det fattar han inte :( jag liksom hatar att han spelar, man jag vet att han älskar det så jag låter honom hållas.. så varför är han inte lika förstående med mig när jag säger att jag inte alla gillar tanken på detta o.Q

   fattar inte... morsan tjatar om sommarjobb, på jobbet tjatar de om sommarjobb, i skolan tjatar de om sommarjobb... ovanpå detta så ska man fixa en lägenhet (vilket är omöjligt i sig) som är nära till jonas polare alltså helt jävla omöjligt >.<


why? vaffö kan det inte livet vara så enkelt och roligt som det var förr? lkiksom då längta man till lördagaran för godis, man lekte med dockorna och på sprang runt på dagis.... visst amn hade ju sina problem då som angsågs (då) vara oövervinnerliga berg, men de var ändå av mindre betydelse än detta...


jag vet att boende bara är en bagatell, men jag gillar inte att ha okända människor en pappvägg ifrån mig.. man får inget privatliv och antagligen så kommer de att ha sönder/sno grejjer _ _ palla....


visst, det blir en erfarandehet men blääää jag bor hellre själv och så for jonas bo i sin underbara värld till kooperativ >.<


ensam.. missförstådd och depprimmerad.... vette fan vad som ska göra mig glad nu när inte ens jonas gör det längre....


fan vad jag är fet, ful och äcklig... dessutom så är ajg så löjligt insnöad på samma spår som min morsa har banat upp för mig... hatar mitt liv, vill någon byta? man får en okännslig spelnarkoman på köpet, inte så mycket att ha kanske men e-bay kan ju funka


 

Av Psycho ♥ - 2 april 2009 20:36

så.. 2e april... ipred har redan varit igång i snart två hela dyng :O det är ju fruktansvärt :O


jag uppmanar alla med lite vett i skallen att gå in här -> 

http://www.stoppaipred.nu/index.php/Huvudsida


och kolla över hur det är, det är en wikipedia sida så det är därför ni kommer att känna igne er.

   men ändå, nog för att vi ungdommar hartar maktens folk, (det är ju välkänt att alla ungdommar tror att man är odödlig och vet allt)  men detta gör dem ju itne precis mera omtyckta. det är , 88, 89,90 och 91:ornas tur att börja rösta nästa år, och vi är en generation medtvå baby boomar och som så gott somendast laddar ner saker.IPRED från moderaterna gör att sossarna ser ut som änglar >.< hata moderater, hatar IPRED


hata makten! ge oss frihet!


visst, det behövs lagar och regler eftersom det finns vissa stolpskott som inte fattar skillnaden mellan rätt/fel och mitt/ditt. men ändå.. wtf, när man laddar ner (säger inte att jag gör det) så tar man ju oftast ner musik blandningar. och då bräddar man sitt vetande om vilka andra band som finns än dem som de gör reklam för på tv, och dem som man tycker om stödjer man genom att köpa deras skivor. med nedladdningen så har de bräddat sin publik bortom alla gränser för vad som hade varit möjligt med enkelt tv/tidningsreklam. 


nedladdning är bra för reklamen, men inte för musikernas löner. vilket är ett stort problem.... men de får väll helt enkelt bara sänka dem O.o alla andra lever ju på mindre än 500.000 i mån. de behöver inte alla märkeskläder och grejjer, dessutom så får de det mesta gratis på galor iaf, liksom de kan väll leva ett vanligt liv utan en villa med 47 badrum och 15 kök. det är ju liksom onaturligt stort >>


iaf... jag flaggar för piratebay, nedladdning och frihet! ner med IPRED!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards