Alla inlägg den 28 april 2009

Av Psycho ♥ - 28 april 2009 18:33

nu mig har varit duttig^^ mig har gjort två läxor, lagat middag OCH oljat en bit på altanen, jag förtjänar en medalj *stolt* ^^


nu har ja bara kvar att lägga in alla recept, göra iordning en ny telefonlista (dewn har en tendens att bli kladdad på) och städa mitt rum.... hm.. sen så är det ju till att fixa en studentklänning också, men affärerna säljer inga än så länge så det får vänta.


mig dutti wii :D

Av Psycho ♥ - 28 april 2009 13:33

usch... hade nationellt prov i eng idag... skriva och min stavning som är helt fuckedup _ _ försöker liksom att få tilldet men just då så kan man inte orden, man kan säga den men inte stada till dem. och till råga på allt så var det den hårdaste eng.läraren som kolla och antagligen som kommer att rätta dem _ _ men hon är iaf inte så hård som den som ja hade på högstadiet, han var ju fruktansvärd. jag fick till och med fel om mina p;n inte låg på linjen lika så mina g;n. wtf O.o liksom, jag trodde att det handlade om att man skulle stava rätt och ha rätt böjngningar på orden inte hur bikstäverna ser ut >> morf


iaf... mit under preovet så börjare min mobil ringa :O vadå pinsamt?! min tele brukar aldrig ringa så jar har den inte på ljudlöst och i en tyst teatersal (där vi gör våra prov) så ekar det rätt gött _ _ så jag sjök ner i stolen och försökte febrlit leta rätt på den, annars så brukar ja ha den i fickan men just idag så låg den i väskan och som alla tjejer vet så försvinner allt i väskor _ _ så det tog ju en liten stund och sen så var ju inte läraren glad på mig precis >>

    sen när provet var klart så kolla ja vemd et var och det var dem som ja hade sökt somamrjobb hos och de ville tydligne ha mig, men jag är dokc itne så sugen på att köra 45 min på helspänn och vara rädd för att krocka i varje kurva i dryga två mån _ _ sen så undrar man ju om inte tenumstrand hade betalat bättre :/ för nu så kommer ju det mesta av förtjänsten att gå upp i bensinkostnader :/


aja, det är ju ett jobb iaf..... och jag behöver ju pengarna....



en sak till som ja har tänkt på, är hur mycket man sjunker ihop när man sitter vid datan, snart ligger väll hakan på skrivbordet >>har liksom inte tänkt på det förr, men ja sjunker ihop så fort ja sätter mig ner, verkar liksom inte ha några ryggmusklerkvar. sitter man i soffan siter man ju alltid ute på kanten liksom som att man precis är påväg att resa på sig och anv. armbågen för att stödja upp huvet. undrar om det är för att jag är så fet O.o  antagligen....ha! ja duger inte ens till att hålla upp huvet xD lol


ne att ljuga för sig själv är väll det hemskaste man akn göra egentligen, och det har ja gjort alldeles för länge, se på mig liksom tjock som en gris nöff, nöff, nöff 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards