Alla inlägg den 9 april 2009

Av Psycho ♥ - 9 april 2009 19:51

Mjo... idag har ja inte gjort något annat än att ara irriterad _ _


var uppe sent igår och det var skönt att äntligen få vara det igen^^ men sen till morgonen så har vi ju denna *host* underbara familj som är morgonpigga _ _ blääää


sen så fick jag dammsuga, skala potatis, plocka ur disken, sätta i ny disk, diska upp det gamla och baka en ny tårtbotten till på lör _ _ (den förra blev allt för kompakt) blörk _ _ det hade inte varit så farligt om morsan hade bett mig, men nu så bad hon farsan att göra det så han sa åt mig att göra det för att han skulle slippa föräldrar är jobbiga _ _ det är ett stort plus när jag flyttar att jag sliper dem :D dock blir det ett lika stort minus på grund av att ja inte kan ta hunden med mig och att ekonomin kommer att gå ännu mer åt helvete än vad den redan har gjort >>


så ja kände för att ringa till jonas och beklaga mig lite... men kom på att då skulle han bara vara spydig och jobbig igen... känns inte bra att man inte kan prata med någon om nått längre utan att man måste passa tungan och bry sig enbart om alla andra och bråka med dem.. det är jobbigt

   iaf.. när jag som bäst satt där och tyckte synd om mig själv så ringer han, för att säga att han har åter igen varit uppe hela natten och har för sig att det sak få honom från att inte ha ont i huvet och kunna sova nästa natt... good luck _ _

   han har alltid ont i huvet och blir så jävla gnällig då så det är inte sant. har ajg ont någonstanns så får ajg bara bita ihop eller om man är förkyld inte mer med det... men han ooooooooooooj ja har så ont i huvet stackars mig, buhuhuhuhu >.< skärpning! väx upp! barnunge


sen så har datan börjat att lagga som aset och det är urk som fan... pallar snart inte mer.. kan itne ens skriva här utan att den behöver tänka.. det är så jobbigt!!!! mitt liv är jobbigt!!!!


alla hackar på mig, varför? jag har inte bett om att bli född precis _ _ de är inte mitt fel att jag sitter här och förpestar andras liv med min blotta närvaro...


bajs

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards