Alla inlägg den 5 april 2009

Av Psycho ♥ - 5 april 2009 11:22

FUCK!


jävla dag detta är då >.<


molnigt och jävligt  _ _ och ovanpå detta väcker helvetes familjen mig tidigt och sen när hon bakar bröd så häller ja i lite kokos bara för att få lite mera smak ... oooooooooooooooooo vad hemskt :O ahhh nej men så kan du ju inte göra! så står det inte i receptet! kokos är till för kakor ju! du måste fråga oss först innan du gör sånna här saker, tänk om du har förstört brödert nu!



AHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! det är sånna hätr saker som verkligen får en att önska att man redan nu bodde i sthlm låååååååååååååååååååååångt bort från dem >.< är så jävla trött på den här familjen, det är löjliga lantlivet med samma folk dag in och dag ut... ahhhh det är så jävla irriterande att man aldrig kommer ifrån, vart man än går så är det känt folk. man får aldrig vara för sig själv och anonym >.< hatar detta!!!


och ovanpå detta så ringde jonas igår bara för attt säga att han skulle ut på pubben och ha kul _ _ man bara, eh ska jag vara glad för din skull eller vad? O.o du är ju där jämt ändå _ _


så här sitter ajg... på en platts jag hatar, med en familj som är så jävla insnöad på sin lilla värld att det är patetiskt och har bara läxor att göra _ _ hejja.... och folk undrar varför jag hatar mitt liv......skulle vilja se hur länge de står ut med att behöva skrika för att morsan ska höra, alltid bråka med farsan och sen ändå behöva förklara allt in i minsta detalj AH! är så innåt helvete trött på detta >.<


har go lust att bara dra till chrilles lägenhet och stanna där _ _ bort från dessa hemska människor som förstör och hämmar mitt liv hatar dem!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards