Alla inlägg den 7 april 2009

Av Psycho ♥ - 7 april 2009 23:08

tja... vad ska vi skriva här då? O.o i don't know....


kände bara för att klottra ner något... antagligne för att få upp "tittar siffrorna" igen >> fen vad jag är ego och beräknande xP


ne men ska väll krypa till kojs snart... undrar om det är fler än jag som typ.. fantiserar innan man faktiskt somnar O.o?

liksom som en dålig såpopera med personer som man känner... eller är jag bara allmänt weird som gör det o.O? liksom man går och lägger sig.... fantisrar ihop någon intrig som man antingen är hjälten eller offret i och efter ett tag så somnar man utan att märka det.. .eller så fastnar man i "storyn" och kan inte somna på timmar _ _' händer allt för ofta, jag är för bra på såpoperor xP haha


ne får se vad vi hittar på idag för skoj >> hm... tja något kommer ajg nog på, ska nog läsa lite dexter innan ;) mååå nga bra ideeer lol xD 


good night, slepp tight and don't let the bedbugs bite you ;)

Av Psycho ♥ - 7 april 2009 11:13

Jupp, mig har fått i uppgift att göra tårtan till påskafton^^ hade tänkt mig en med vit/mörk chokladmousse med madeira och rom i.... men kom på att det är ju en 9 åring med så det får bli persika och chokladbitar i moussen istället:P men det gör ju inget, det gör ju bara att tårtan inte blir lika tung :D


sen igår så la ja (äntligen) upp alla gamla jackor och blusar som jag inte har använt på år och dar. hoppas att ajg blir rik :D även om det inte kommer att vara någon som vill ha skräpet så hoppas man ju, jag behöver verkligen dryga ut min kassa xP


idag.... tja, idag så föreslog borarsan att man kunde ju grilla... hm... får se om någon är med på den ideén.. tror dock inte de :/ brukar aldrig vara någon som har tid eller som är sugen på att göra nått... för att få tag på dem så måste man boka dem flera veckor i förtid _ _weiii 

   och lindas gbg resa lär man väll få se i stjärnorna efter ne.. detta blev depprimerande...sitta helt själv på ett lov med läxorna som enda sällskap blörk...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards