Alla inlägg under april 2009

Av Psycho ♥ - 19 april 2009 14:29

så.. "kidnappade" flo igår... gick åt helvete _ _


hon skulle göra sig klar och hennes morsa skvallrade vad vi skulle göra, hela hennes familj fattade tydligne inte vad själva ideen med att kidnappa är, det är ju att de inte ska veta vad som händer >.< aja så där att vi och väntade på henne i en kvart, men när hon sa att hon skulle duscha först så gick det över gränsen tyckte jag så ja drog ut henne ur huset och så åkte vi xP


filmen var asbra :D precis som alla de andra fast and furius filmerna, man kan inte annat än älska dem :D deras bilar... mmmm ymmie vill ha:O


aja, sens å ville linda ut på krogen, och som sagt... good luck att hitta en i ua>> så vi drog hem till chrilles lgh och sappa runt på tvn i några timmar xP lol moaaahahah


tja.. det var väll typ de som hände, inget spektakulärt inget som är direkt värt att berätta.... men wtf....


tankarna idag är mest trötta och le på allt.... måste göra lite läxor också... om ja nu orkar >> ja är mera sugen på cola :/ dock är det farligt för mig att äta sånna saker, det lägger på sig direkt. jag har sagt till mig själv att när ja flyttar hemmifrån så ska ja bli nyttigare och gå er i vikt igen, för här hemma så blir man gödd. men det blri ju så när man inte har något att göra, då äter man eller lagar mat och sen äter O.o


vi får se, kommer antagligne inte att gå men wtf, man får ju ha en tanke iaf xP

Av Psycho ♥ - 18 april 2009 12:48

moahaahahaha idag så ska vi "kidnappa" flo :P moahahaa


dra till ua och se vad man kan hitta på, tyvärr så hade jag uppe den ideen för några veckor sen bara som ett skämt för henne, det var först senare som det blev på riktigt. men hon hade tydligen tagit det på allvar och visste redan nu att vi skulle kidnappa henne idag så det är lite tråkigt... men vi kommer ju först vid 18 så hon är nog lite konfunderad ändå, gått hela dan och väntat liksom, till kvälen så börjar hon nog at ge upp hoppas vi :D moahhaa (6) the evil spirit is on it's way :D 


frågan är  bara vad man ska ha på sig O.o vanliga jeans eller en klänning.. det är ju fint väder, dock kallt >> och på kvällen så komer det väll att bli freezing :S jobbigt att vara tjej >> linda ville ju ut på krogen, men jag har snarare attityden med "good luck to find one" den enda som vi kände till i ua är ju konkad xP lol de " visste inte om" att man inte fick servera alkohol utan mat yea right, den går man ju på >> NOT!


får se vad som händer... sen så får ja ringa till 3 igen och se om man kan fixa mitt "lilla"  skype problem för det är riktigt irriterande _ _

Av Psycho ♥ - 17 april 2009 19:41

kan inte logga in på skype igen _ _ jobbigt, speciellt nu när jonas är i rom >>


det står bara "det gick inte att logga in, försök igen senare" i 3 dar nu, börjar tröttna _ _hade han varit kvar i england så hade det inte varit något problem eftersom då vet ja ju tiderna som vi ska prata på. men nu... det är ju helt olika ..... jobbigt _ _


jonas kom hem nu, snälla

Av Psycho ♥ - 15 april 2009 19:09

Jonas ringde förut och berättade att han var påväg till rom i detta nu..... ren chock för min del.... dels blir man arg och besviken men mest chock.. nu är jag mera nedstämd ocha avundsjuk som vanligt... men det är bara att hålla masken...


   han säger att han har ont om pengar och åker på en mass resor "oo jag har nog inte råd med lägenhet till hösten" "HEJ :D jag åker till rom nu, för att vara med på en polares avslutning" men han kan inte komma på min _ _ han hade inte råd att komma hit över påsk.... inte annars heller, men till rom där det är varmt och på andras stora dagar det går bra men inte mina... neeeeej


och han undrar varför jag inte litar på honom _ _


ne detta går inte.... jag är så jävla trött på att bara sitta här och hela tiden vänta på honom att alltid vara alla till lags och alltid behöva ta hand om deras spillror efter deras små äventyr. det är alltid jag som är före och efter ser till så att allt funkar det är jag som får jobba som aset (ifall ja nu får ett jobb) för att han sak kunna vara ute och roa sig i världen... aja ha så kul, glöm mig bara, jag ska sitta här på kammaren och vänta som en annan rapunsel _ _ har jag nänmt förut attjag hatar mitt liv? jag tror det.. otaliga gånger..för jag är så jävla trött på det >.< hatar alla!!!! har ingen ork för något, ingen lust det fins ju inen mening med nått ändå, man blir ju ändå bara sviken i slutändan och man står där ensam kvar, utanför... alla anda har kul medan man själv sitter där och försöker få livet att gå ihop för dem, alltid vara där, alltid stötta när det går tungt. eller vara upplyftande när de är glada, men är någon där när jag är nere? nej får jag någonsin vara glad? nej 


hatar mitt liv, någon gång ska ja fan komma över den där fåniga mentala barriären med att inte kunna sakda sig själv och slippa det här helvetet


självmord är bra, slipper de här....


hatar allt och alla 


känner mig ensam... 


 

Av Psycho ♥ - 14 april 2009 15:22

Usch.. hade gympa idag blääääääää hatar det _ _ visst det hade ju gått bättre om inte jag hade varit den tjockade och den med minst kondition.. hatar detta _ _ man känner sig ju bara som en knubbsäl på land eller som en polare se "en gravis container" :P

 fördelen nu är ju att man kan köra hem och duscha, man behöver inte gå tillbaka till klassrummet och lukta svett. hatar att duscha med andra, bli dömd och granskad. det är faktiskt inte kul att vara tjock om folk tror det, och det är inte så lätt att tappa vikt som vissa verkar tro >>



hatar man att gympa så tar det lång tid, och gymmar man så bygger man muskler och de väger så då ska man ju ändå undvika vågen....


tänkte ta en ny taktik, inte titta på vågen och vara nöjd med mig själv som omväxling... kommer väll att hålla i dryga 5 min, men det är ju alltid en början _ _


fan va fet ja e


Av Psycho ♥ - 13 april 2009 19:03

Idag har ja sålt mina första objekt :D wii


sen jättesöt svart blus och en svart regnjacka som mera liknar en sopsäck xP aldrig använd >> det kommer att bli skönt och välbehövligt med lite extra klirr i kassan^^ tanken är ju att ja ska åka till england igne och då behövs det pengar. jag skulle gärna ha beställt biljetter redan nu när de inte är så dyra, men eftersom jag inte har något jobb än så känns det lite osäkert :/ tyvärr.... jag är ju en sån som gillar att ha koll på allt månader i förväg >> hm.. tja får väll lägga ner det


fan vad ont i magen jag fick nu då O.o hm... ska nog ta en kopp te och förska klura ut vad det är som oroar den... antagligen jonas, har inte snackat med honom sen i fredags, men det har ju varit påskhelg så det är ju förståligt^^ är bara så innåthelvete trött på den här familjen och vill bara fly..... frågan är ju bara vart <<

Av Psycho ♥ - 12 april 2009 12:23

Igår blev det en lång dag.. först så väckte de mig vid 10 O.o helt i onödan >> sen så skulle det ut och promeneras _ _

   efter det så gjorde jag klart tårtan, den blev faktiskt lyckad^^ lyckades att mjuka upp sugarpasten så att den till och med gick att kavla :D dock så smakade hela tårtan absolut nada men wtf, den såg fin ut^^


 


Sen så har givetvis morsan börjat att taja om det där jävla sommajobbet igen _ _ liksom hon verkar inte fatta att jag gör så gott ja kan och just nu så har det varit helgdagar och röda dagar så jag har ju inte kunnat ringa till någon _ _ vad mer kan ja göra? jag har mailbombat dem, ringt dem flera gånger men de svarar inte... liksom, vad mer kan ja göra? O.o jag kan inte bara knalla in där och fråga om jobb, det verkar ju desperat >.>


iaf... det blev sent igår... och trött som fan var man ju pga att de drog upp en tidigt _ _ fattar inte de där med att gå upp innan 11, vist efer 12 så känns det som att nu är hrela dan borta typ... men man kan väll gå upp vid 11- halv 12 för det? O.o ett tycker till och med jag är sent >>


som när ja var i england, vakan vid 16:30 typ... då fick man ju ren panik, hela dan är borta och det är redan mörkt ute :S inte bra.... men jag fattar inte heller att ajg somnade tidigt och sov så jävla länge, antagligen så var det alla nerverna sen redan och tids skilnaden som kom ur en för sen så sov man ju inte alls så längre, det var bara den där andra natten som var mysko >> nån kanske hade hällt i sömnmedel i min juice :O så kanske det var!!! shise!


aja... mig grinig... mig fet... mig tröstäta... mig bli ännu fetare och mår ännu sämmre.. mig äta mer... ond cirkel... varför måste alla tjejer vara smala för? jag vet, det ser bra ut... men ändå O.o liiiite mera hull hade ju inte skadat, liksom stl. över 32 är ju bättre eller hur? O.o eller size zero O.O det är liksom trångt för 7 åringar att ha på sig och det ska vuxna kvinnor ha med höfter gjorda för att föda barn... det går inte ihop i min skalle...

  visst det skulle inte skada att ja gick ner en 15-20 kg jag skulle må bättre både psykiskt och fysiskt, men den största skillnaden är nog att folk inte skulle se mig som korkad längre^^ iaf inte korkad pga att jag är tjock. det är en stor grej egentligen, att alla som är tjocka ser man som korkade och att de borde äta mindre, även jag rä sån mot dem som är rundare än mig. men jag vet hur svårt det är att gå ner i vikt, rent omöjligt känns det som.... amn greabbar efter halmstrån, coh visst ja körde på den där bio T som är på reklamen, och den funka faktiskt när amn tränade, det är ju bara det att den är så innåt helvete dyr. mans ak ta 6 tabletter om dan vilket utgör att det går åt ca 2 pkt i mån à169 kr. och jag har inte råd att lägga ut dryga 300 i månaden på tabletter... det är kärft som det är.... ne det får bli att försöka att äta mindre, vilket ja redan gör... men morsan gör ju inget annat än äter och tycker att vi andra också måste äta. liksom frukost vid 10:30 fika vid 11 (kaffe) lunch vid 13 och middag vid 15 sen så är det något närmare kvällen typ... 18 eller nått... men det är liksom ren panik ifall man intehar ätit på 3 timmar :O man bara huh? sitter man vid datan eller spelar spel så blir man inte hungrig eftersom man inte bränner några kalloreier O.o jag klarar mig utan mat i 6-7 timmar ibland mer det är inga problem, visst amn blir lita grinig och vill ha mat direkt sen, men det är ju bara för att magen inte är van att fasta i mer än 2 timmar... mig trappar ner på allt, godis äter man inte mer änu just nu då.. det är ju påsk >> men annars så äter ja det inte, inga kakor och till middag (som i 90% består av potatis) så är det bara en potatis som gäller och jag börjar att trappa ner även på det, mitt mål är att äta en halv och sen vara mätt. jag har gjort det förr och gick ner i vikt, då måste det ju fan gå igen. jag får bara inte falla i fällan med att tycka att jag är smal och förtjänar att äta något gott. då är det kört.. igen _ _' det är jobbigt att vara tjock :/

Av Psycho ♥ - 10 april 2009 18:46

ringde till jonas för att säga hej eftersom det är påsk imorrn så lär man ju inte ha tid att prata då, han var arg som ett bi O.o hade läst bloggen >>

   så man fick lyssna på en utskällning om hur barnslig man var, sen så la han på... lika bra det, pallar inte med att bråka mer nu.... iaf, funderar på att lägga ner bloggen ifall den nu stör honom så mycket.

   antingen det eller endast skriva om läxorna och det är ju såååååå intressant _ _ ' snarkfest woho


ne... detta försvinner möjligen, får se... det skulle ju inte göra så mycket om den försvann ändå...

   om folk tar denna sida på blodigt allvar är det ju inte bra, jag skriver bara när jag är upprörd eller har någon känsla som man vill få ut, ventilera liksom.... det betyder ju inte att ja tycker så jämt som vissa verkar tro>> det är en känsla, en tanke och man skriver ner det.. minuterna senare är det borta no big deal.. löjligt, känslor är löjligalivet är löjligt och jag är patetisk

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards