Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

ta da!

Av Psycho ♥ - 25 mars 2009 15:10

Så, onsdag... det betyder att jag har varit borta i hela 2 dar!:O mig måste bli bättre på detta >>


iaf, i måndags så var man ledig men måste ändå upp i svinottan (kl 6) för att följa med morsan till stan och se vart det är ja ska göra provet på lör _ _ och igår så var det vanlig skol dag, fast det var en bra vanlig skoldag eftersom vi inte börjar förens vid halv 10 så jag vaknade faktiskt av mig själv :O det har aldrig hänt förr att jag vaknar av mig själv till en skoldag och känner mig utvilad O.o man behöver verkligen tre dagars helger, mig röstar för det.. för man anvämder ju lördagen för att sova ikapp och söndagen för att göra något och att gräma sig över att man inte fick något gjort i går och att jobbet börjar snart igen... så om man har tre dagar ledigt så är man piggare och mer produktiv ^^ jag ser bara positivt i det, men så måste man ju kompensera det genom att man måste jobba fler dagar :/ eller helt enkelt så skaffar man ännu ett jobbtillfälle :D jag har löst jobbkrisen! alla får 3 dagars helger och genom det så får ännu en person jobb :D dock är ju inte det så vinnande för företaget.. men wtf, personalen går före allt... för som de är trötta och tex jobbar med vassa saker och de skär sig bara för att de är utmattade så kostar sjukvården, rehab och återinskolening (om det är möjligt) mycket mer än att anställa någion ett par timmar :P


tre dagars helger!! woho


sen så skiner äntligen solen :D wii dock är det ju tyvärr för kallt för att kasta av sig vinterjackan ännu men man blir ju pigare på mornarna iaf^^


sen så känns det här men högskoleprovet lite löjligt... jag kommer att få max 0.4 så ajg vet inte riktigt varför jag ens gör det... liksom jag får vara glad sålänge ajg kommer över 0,0 liksom >> det är matten som ställer till det, som vanligt.... att läsa och ta ut svar så sett är ju itne det jobbigaste, engelska texterna är ju lite jobbigare och ordförståelsen eftersom man måste kunna så många knepiga ord som man aldrig har hört talas om förut O.o ne men det är matten och diagrammen som stäler till det, jag vet att det bara är grundmatte och inget som man inte har pluggat på i de senaste 4 åren men ajg komemr ju inte ihåg hur man räknar ut procent, sannolikhet eller hur amn räknar ut arean från en karta O.o inte en jävla aning... det var ju liksom ett år sen jag ens räknade skolmatte


ne matte har aldrig varit min grej riktigt, kommer aldrig att bli heller... därför känns det lite jobbigt när man ställer sig i kassan på jobbet och kunderna kommer med spydiga kommentarer så som "kan du inte räkna?" "hur går det med matten?" "du har gått i skolan va?" liksom jag skulle vlija se dem göra samma sak och känna sig korkade och se hhur det går då, klart som fan att det blir fel... eller när de kör fulingar och ger en en massa sedalr och sen när amn säger att de fattas så står de på sig och liksom... vad ska man göra? det är ju bara att ge sig :/ jag är ju ändå bara en litne flickunge som inte är torr bakom örona ens, och man ska inte mucka med gubbar på 50+  

   det är faktiskt lite konsigt egentligen... att alla gubbar från 30 och uppåt alltid har den inställningen att tjejer som är yngre än dem kan man göra som man vill med O.o undrar varför ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards