Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Psycho ♥ - 10 mars 2009 18:19

så.. då har man klarat av veckans "plugg" dagar... bara den jobbigaste biten kvar.. praktiken _ _ blää gary sa förra torsdagen att jag kommer att jobba till 7! på fredagar :O jobbigt värre _ _

   sen så har jag fått ännu en tjock bibba på alkohollagen som ja ska ha prov på nästa vecka yey... och ovanpå det så har vi den underbara *host* engelskan, lägenhet, högskoleprov, lån, sommarjobb, ev. ledighet... tjaffs med morsan inte kunna sova osv osv osv.... blääääää

   varför ska allt vara så himmla jobbigt för? O.o vaffö kan inget få var enkelt? fast om inget vore jobbigt så skulle man ju inte veta vad som var enkelt.. och när man tänker i stort så är det ju ändå bara patetiska små i-lands problem >>


fast mitt största i-lands problem just nu är att jag verkar aldrig bli klar med den där jävla eragon boken >.< har hållt på i as länge och försökt att läsa ut den, men den tar ju aldrig slut :O visst nu är det kanske bara typ 200 sidor kvar men ändå... jag har inte tid att läsa böcker :O och ändå så kan jag itne lägga den ifrån mig.. man kan inte lägga ifrån sig en halvläst bok, det går ju bara inte... det är ju som att göra smeten till en kaka och sedan inte gädda/äta den O.o

   sen så vill jag börja med en annan bok... dexter :D hitta den i affärn förra veckan och längtar till att se vad den hadlar om xD serien var ju bra så man kan inte förvänta sig något av boken... för det är ju alltid så, antingen så är boken bra eller serien... inte bägge.....


sen så måste jag sätta in recept i pärmen och städa lite.... jag brukar ju göra alla läxorna på lör-sön.... men nu så hinner jag bara göra sh, sv och bartender på helgerna och då hamnar engelskan på efterkälken... sen så var det ju trottsallt 1½ år sen jag läste skol engelska senast så vad begär de av mig? O.o!?  aja... mig ska ju egentligen inte klaga... mig har varit bortrest och därför borde jag ju ligga lite bakom... men det gör ja ju inte Oo egentligen... de där provet om alkohollagen hade jag ju kunnat om jag hade fått papprena...


en bra sak med det hela är att jag har lugnat mig lite.. eller ja... mycket ifall jonas är sen med att komma in på skype (som nu, en kvart) eller om han ska på nått... förra helgen så var han i York och flumma... visst jag skulle gärna ha velat följa med men kunde inte av praktiska och ekonomsika skäl (dyrt med en ny flygbiljett)jag tror att om jag hade genomfört min första plan och kommit till honom i höstas så hade vårt bråk inte kulminerat så som det gjorde... det är inget som vi pratar om, varkne med andra eller med varandra. men det är som en knut i vänskapsbandet och jag skulle vilja reda ut den men jag vet att det är omöjligt, såvida man inte uppfinner en tidsmaskin^^ men det är bra emellan oss igen, han känns mera som sin gammal jonas nu igen^^ han spelar och är lika nördig som förr^^ så mig glad för det, vi försöker också att höras av så ofta som det bara går, även om det bara är för att säga hej så är det alltid något^^

   vet inte riktigt vad det är men man är så glad när man är med honom, morsan och de andra tyckte ju att ja skulle dumpa honom i höstas... men jag är glad att jag kom till sans och kunde säga förlåt. det är också en sak som stör mig, det är att morsan vill fortfarande att ja ska bo här och stunda i joans.. liksom hitta en bonlurk här och bo nära henne... visst hon är självklart glad för mig, men hon vill också vinna på det >> hon har också alltid sagt "när det tar slut" aldrig OM utan alltid NÄR det är lite irriterande... om hon nu är så van md allt och kan allt så jävla bra som hon säger att hon kan så borde hon väll fatta att när man är kär så är det inte något som man vill höra_ _ inte ens när jag var som argast och mest besviken på jonas så ville jag inte höra ett ont ord om honom.... ingen får skada honom då får de med den onda pingvin ninjan att göra >.<


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards