Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Psycho ♥ - 15 mars 2009 20:52

saknar jonas... mig vill prata med honom... allt jag kan tänka på är hur kul han har det och inte skänker mig en tanke och det är inte bra :/ mig vet att han lätt blir uppslukad i saker och glömmer det mesta men ändå... mig vill vara det viktigaste i hans liv inte det som släntrar efter och är ett jobbigt åtagande.

   fast han verkar mer positiv till att flytta ihop med mig iaf^^ och han stödjer mig lite med att det är svårt för mig att lämna allt här och antagligen aldrig komma tillbaka. alla har vi våra nackdelar, det gäller bara att inte fästa allt för står vikt på dem utan fokusera på det positivta. men det gör så ont änr man tänker på det positiva och att inte ha honom här, då är det mycket enklare att  vara arg och grinig för man skiljs lättare som ovänner :/ inte kul men så är det ju.....


   saknar honom, känner mig ensam... fast ja pratade lite med en polare nyss som föreslog att jag skulle bli grafiker xD vi vet ine vad dem gör men det är fantasifullt och kreativt iaf xP skulle va kul att dra hem till honm någon gång... eller bara vara ute på stan och latja, men det lär väll inte bli av, han bor ju i gbg så det är ju nära liksom så det är ju inte omöjligt, det är bara lite jobbigt med att hitta på vad vi ska göra xD blir nog lättare när liseberg öppnar igen^^ längtar till liseberg varje år, det är så kul att åka balder och dem :D man leker med adrenalinet och det är kul :P och de sthlmare som tycker att grönan är bra är konstiga, grörnan är inget mot liseberg, grönan är  tråååååååååååååååååååååååååååkig ;P

Av Psycho ♥ - 15 mars 2009 17:37

Visst är det underligt med lukter O.o liksom ibland så kommer det ett litet lukt stråk som inte har med saken att göra liksom, antingen så är det blä lukt eller gott. igår så kom det ett sådant stråk när ja satt i soffan och kolla på tv, det var från jonas parfym O.o och den använder ingen i familjen så jag fattar inte var den kommer ifrån >>

   samma sak hände alldels nyss, jag satt framför datan och plöttsligt så kommer den omisskänliga lukten av kanel från en av mina body loations O.o och jag har inte använt den på veckor o.O är inte det underligt så säg?


världen är förunderlig....


är lite på humor hummör så ja lägger in en länk till en underbar komiker enligt mig Josh Blue, han har en cp skada i sin arm ska sägas innan ni ser detta för att kunna förstå skämten ;)


http://www.youtube.com/watch?v=3OHVGgk1Qg0

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards