Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Psycho ♥ - 16 mars 2009 20:27

Så.. då var det gjort... jag har anmält mig till universitet bara sthlm förståss.... morsan tyckte inte att jag endast skulle sattsa på en skola utan söka in till gbg också eller andra städer. men jag vill vara med jonas så mycket som det går, så då får det bli så här. jag prioriterar jonas mest nu.

   ja, det har alltså hänt.. den öderstigra dagen har alltså varit och jag tyckte att det gick rätt bra, anmälde mig till 18 olika program bara för att ha en chans att komma in på någon xP 

   så just nu så vill man bara prata med jonas.. jag vet inte om vad men mig vill, pratade lite med honom igår natt... han hade precis kommit hem från träningslägret och skicka ett hej på skype^^ wii

   han ska träna idag också så jag antar att vi inte kan prata varken idag eller imorgon heller för då ska han ta en gradering (nytt bälte) i karaten.. och på ons så måste han antagligen komma ikapp skolan igen som han antagligen har försummat för att sova och träna. så möjligen på tor eller lör får ja höra av honom igen. lite depprimerande, men man överlever, man har ju inget val eller hur?

   även om det skulle vara drömmen att få höra hur mycket man betyder för honom, eller att han älskar mig eller nått sånt. men killar är ju inte sånna precis, visst han sa det i början men nu tycks det som att han tror att ajg sak fatta det ändå O.o man bara HALLÅ?! är det inte pågrund av att jag inte tror att han älskar mig som vi hade världens bråk under hösten? >> ibland undrar man verkligen var han har fått sin hjärna ifrån, iaf den sociala delen <<


sen så är det gympa imorrn, bläää hatar gympa >.< vi ska visserligne bada så det är ju inte fullt så farligt, men har aldrig fattat meningen med att kuta runt efter en läderklump som ska in mellan två pinnar och där så står en ännu värre idiot och försöker hindra det. man blir bara svettig och trött, inget positivt precis >> det kommer nog att bli en stor fördel när man kommer till universitetet, man slipper gympan :D och det som jag förklarade förut med läderklump var alltså fotboll. volleyboll och badminton  går ju bra, det är lagom lugna sporter, visst basket och innebandy är också kul men jag får inte spela pga mina knän ( de hoppar ur led när de har lust) men iaf, gympa är blääääääääääää :(


ne nu får ja plugga lite, har ett prov imorrn om alkohollagen _ _' jobbigt värre att läsa igenom alla paragrafer och försöka att komma ihåg dem urk... kan inte veckan vara över snart?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards