Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Psycho ♥ - 14 mars 2009 23:07

Tja, skulle ha pluggat idag.. blev inte av, fastnade framför tv'n med gullian mc keef eller vad hon nu heter... det är iaf en repris på den engelska versionen du är vad du äter och den där tvälingen med tre feta brudar som tävlar om en smal klänning... mig fastnade som sagt så det har inte blivit så mycket gjort idag heller _ _ bajs också... då måste jag göra allt imorrn istället >>

   fast... vad är det som jag har att göra? O.o ehum...

läsa på inför provet på tis, med alkohol lagen.... ehum, engelskan skulle ju vara bra... sen så är det väll bara att kolla upp vilka linjer som finns att tillgå för de öppnar ju på mån, sen så är det högskole provet som det måste puggas till.... och till det så måste jag ha jonas för jag förstår mig inte på hur deras matte funkar och jag känner inte någon som skulle kunna veta det här heller << alltså är det.. hm.. hela 4 saker :O varav jag kan göra två tills det att jag får tag på joans igan, vilket blir på mån _ _' bajs.... 


aja, det ordnar sig, det brukar det ju göra^^ önskar bara att jag kunde få prata mera med honom. det är alltid något som stör, är det inte att han måste göra något så är det någon kompis som vill något eller så ringer hans päron _ _ visst jag vet att man måste dela med sig.. men detta är viktigt O.o detta är ett val inför mina närmaste minimum 3 år! det är ju superviktigt att jag hittar något som verkar passa mig och någon stanns att bo. dessutom att ha någon att filtrera mina tanakr med, här är jag helt ensam med detta. mig behöver hans stöd... allt kommer att bli lite enklare när valet är gjort och man får sätta sin tro till ödet och hoppas att man får det som man har sökt, givetvis så kommer jag att söka till många program men ändå... sen så är det bara lägenhet kvar och sen så kan jag luta mig tillbaka och bara fokusera på skolan.

   ååå allt låter så enkelt när man väl radar upp det, vardagen är ju inte så enkel, inte på långa vägar... blääää varför kan inte detta vara över? och varför måste han ha träningsläger just denna helgen för? << bah

   

 mig behöver prata med nån.... men alla sover ju nu.. iaf de som kan lugna mig _ _  blä... jag får väll.... sova... även om jag är som en uppskuvad docka, allt bara snurrar och så har man ont i magen pga socker och ännu mera socker... just nu känner man sig ensam med sina fåniga problem och magont, men jag är ju inte mer än mänsklig så jag vill ha lite uppmärksamhet :( aja god natt på er folks...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards