Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Psycho ♥ - 12 mars 2009 21:34

jupp.. idag så har det varit full snöstorm, och jag som ska köra imorrn... yey _ _

   var på källarn idag som vanligt... det var en ny kallskänka där idag, jävla ragata >> mig gjorde några små fel och dem kunde hon inte släppa O.o heller inte kommentarerna på att jag vill åka till sthlm och plugga... detta tyckte hon var en korkad idee _ _ man liksom, hallå?! det är mitt liv och du har inte ett skit med det att göra Oo!  blä på henne >>


sens å skulle jag ha pratat med jonas vid 7 men han sköt upp det till 10 så vi får se... det är ju liksom det han inte tänker på att det är en timme senare här så 9 hos han är ju en rimlig tid, medan det blir 10 här och jag måste snart gå och lägga mig ... det är jobbigt attha tids skillnader och alltid fullt upp, förr så kunde man ringa när man än ville, han hade oftast tid liksom (visst jag ringde inte så ofta för att jag var orolig för att jag skulle störa men iaf man hade friheten) nu är det ju på tider och inget får hända för man kan inte kontakta den andre utan att det kostar skjortan, liksom 4, 50/min + öppnings avg.!


aja... engelska imorrn... blä undrar om det var något mer än reccention som man skulle göra >> hm.. hoppas inte det engelska och matte är mina två sämsta ämnen, förutom gympa men det är ju förståligt, det är ju så urbota tråkigt << visst engelska och matte är det också, men det beror ju inte på att ajg är tjock som det gör med idrotten xP det är inte kul att kuta runt där och se hur bra kondis de andra har.. inte heller känna hur fläsket skumpar runt....dethar liksom blivit en liten grej av det, jag tänker alltid på hur tjock jag är och mår dåligt utav det... jag tänker på socker och mår dåligt om jag äter någon kaka eller godis eller något annat sött... men ändå så äter jag O.o why? vad finns det för logik i det? man mår bara dåligt psykiskt och ändå så äter man... finns ingen som helst logik i det o.O


mig konstig, fast det visste man ju redan xP

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards