Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Psycho ♥ - 11 mars 2009 20:25

mig har funderat lite..... alltså... jag liksom vill flytta till stockholm för att vara nära till jonas.... men samtidigt så vill jag inte flytta för att jag inte vill göra mamma ledssen....

   visst jag skulle kunna bo i göteborg och pendla upp till sthlm och hälsa på honom... men då är vi ju fast i samma spår igen med att träffas var 3e vecka och jag orkar inte skiljas från honom mer... det gör för ont liksom O.o

   det var ju hela ideen till varför jag flyttar för att få vara nära honom... men jag vill inte att morsan ska vara besviken eller ledssen eller nått bara för det... alla vet ju att har man väl åkt dit en gång så är man fast. då kommer vi inte att träffas alls typ... och det vill hon inte alls, jag vet det..... men ändå... jag vet inte vad ja ska göra....

   sen så vill ja ju liksom ha en lägenhet för att ha det avklarat så att säga, men samtidigt inte för att jag inte har råd med hyran :/


det är jobbigt att vara alla till lags.... sen så vet jag inte om joans ens vill bo med mig, han verkar så tvekande och påminner mig alltid om tiden då han bodde här över sommaren, att vi alltid bråkade och så... men det enda som jag minns är två lite störra bråk... men vi blev ju sams sen och gottgjorde för våra misstag... på det stora hela så var det ju bra O.o det är bara det att han är så lika sin farsa och ser spel och datorer som roligare och bättre än människor.... även om han inte vill kännas vid det så är det ju så, visst jag har överseende med det till en vis gräns... jag vill ju också ha uppmärksammhet och bedyran i hur viktig och underbar jag är... men enligt honom så ligger hans kära data honom varmare om hjärtat än jag. men det är väll en smäll som man får ta när man är ihop med en datanörd >>

Av Psycho ♥ - 11 mars 2009 20:23

ahhh mig hade skrivit långt och jätte bra... och vad händer? jo man trycker på spara och då så har denna jävla bajssidan loggat ut mig :O hatar detta >.< dålig sida.... bläää livet är pest ibland



fast idag såg vi på 2v gammla lamm och det var ju gulligt^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards